José Luis Salines, trener Mas w Perpignan, Béziers Padel Club, Area Padel Narbonne i Sète Padel Club, jest jednym z największych specjalistów padel we Francji.

W tym siódmym szkoleniu ponownie wykonujemy padel, ale strzeż się sesji zaproponowanej przez Jose Luis Salines nie zaniedbujcie fizyczności!

Na początku filmu Jose Luis wyjaśnia technikę víbora, lifting smash, flat Bandeja i potężny smash.

Następnie dochodzimy do sedna sprawy:

  • Pierwsze ćwiczenie: sekwencja 20 víboras i przemieszczenie 2-3 metry (tak jakbyśmy przyszli do siatki po uderzeniu). Kontynuujemy z 10 burpee i 30 odczytami biustu. Burpee są trudnym ćwiczeniem i potencjalnie niebezpiecznym, jeśli zrobisz to źle. Jeśli nie możesz ich dobrze wykonać, nie wahaj się ich kładąc ręce na podniesionej powierzchni zamiast na ziemi (ławka, pudełko, stolik do kawy itp.). Jeśli chodzi o odczyty biustu, możesz je wykonać jak w trening ograniczający 6.
  • Drugie ćwiczenie: sekwencja 20 zniesionych uderzeń i przesunięcie 2-3 metry. Kontynuujemy z 10 burpee i 30 odczytami biustu
  • Trzecie ćwiczenie: sekwencja 20 bandjas płaskich i przesunięcie 2-3 metry. Kontynuujemy z 10 burpee i 30 odczytami biustu
  • Czwarte ćwiczenie: sekwencja 20 potężnych uderzeń i przesunięcie 2-3 metry. Kontynuujemy z 10 burpee i 30 odczytami biustu
  • Piąte ćwiczenie: jedna minuta skrzyżowania stóp
  • Szóste ćwiczenie: trzy zestawy jednominutowych skoków z 20 sekundami odpoczynku

Po zakończeniu musisz zacząć wszystko od nowa. W rzeczywistości José Luis zaleca dwukrotne wykonanie tego obwodu. Powodzenia

Xan jest fanem padla. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku graczy Padel, znajduje nietypowe posty lub zajmuje się bieżącymi tematami. Daje także kilka wskazówek, jak rozwinąć sylwetkę padla. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku!