Czasem trzeba naśladować dobre praktyki, a dziś dzielimy się przykładem z tej dziedziny, którego już nie prezentujemy, Doinsport.

Doinsport zmienia oblicze przedsiębiorczości sportowej

Doinsport zapewnia brakujące narzędzia (przyszłym) menedżerom padel

Więcej niż oprogramowanie do zarządzania, Doinsport i jego 70 klubów padel W całej Europie doradza, informuje, pomaga firmom osiągać zyski i poprawia doświadczenia klientów tworzenie silnego wizerunku marki i pełnej tożsamości.

NASZA MISJA ?

Wspieramy Cię na każdym etapie Twojego rozwoju. Nasz zespół ekspertów oraz znajomość rynku pomogą Ci skutecznie odpowiedzieć na wyzwania Twojej działalności.

Anthony Durand, Menedżer ds. Marketingu i współpracy chez Doinsport ta książka :

„To bardzo proste, przeprowadziliśmy inwentaryzację środowiska padel, jesteśmy w stanie zaspokoić wszystkie potrzeby niezbędne do narodzin projektu padel z solidnymi partnerami, uznanej jakości, a przede wszystkim wyprodukowane we Francji.

Lata, w których Hiszpanie mogli z nami konkurować dobiegają końca, nowych profili menedżerów poszukuje się lokalne i długoterminowe.

Na przykład nasz partner KIP SPORT wyposażyliśmy naszego klienta Padel Horizon ponieważ jego tereny nie poruszają się przez minimum 10 lat, a obsługa posprzedażna, jeśli znajduje się w odległości 20 km ...

Dzięki sieci ponad 20 partnerów skupiającej wszystkie sektory, możemy zapewnić im środki do realizacji ich projektu z gwarancją rentowności, powtarzamy. "

Naszą szarą materią są menedżerowie w tej dziedzinie

W 2020 roku 120 dyrektorów centrów sportowych przeszło przez biura Doinsport, aby wspólnie zbudować wersję 3.0 ich produktu, zaprojektowanego tak, aby spełniał 100% struktur rynkowych.

Remi Chevalier, Współ-Założyciel Doinsport jest jasne na ten temat:

"Dają nam swoje opinie, ułatwiamy im życie, to partnerstwo, w którym wszyscy wygrywają.

Korzyści są dwojakie. Udaje nam się uzyskać lepszy produkt bez zwiększania kosztów dla naszych klientów, ponieważ po prostu wyposażamy więcej centrów.

Premiera wersji 3.0 naszego produktu do końca listopada? To duży postęp w cyfryzacji sportu i rekreacji we Francji."

LICZBY, KTÓRE MÓWIĄ O SOBIE

Dzięki różnym narzędziom, które stosujemy wraz z naszymi partnerami, jesteśmy w stanie zoptymalizować niektóre podstawowe aspekty:

  • 23% wyższy koszyk klientów
  • 12% dodatkowej frekwencji (narzędzia lojalnościowe)
  • 45 minut mniej czasu na zarządzanie dziennie
  • + 50 przejrzystych analiz statystycznych (finanse, księgowość, konsumpcja itp.)
  • 75% stawki rezerwacji kortów online
  • Jeden ekosystem do zarządzania całym klubem

Padel Magazine nawet poświęcił własną rekomendację, podkreślając usługi Doinsport: Kliknij, aby wyświetlić artykuł

BEZ BLABLA, MĘŻCZYZN I BETONU

Doinsport zdaje sobie sprawę z aktualnych problemów, COVID i zamykanie ośrodków jest dla nich i dla nas istotnym problemem.

Anne Boulard, Menadżer konta w Doinsport wyjaśnia, w jaki sposób Doinsport nie zamierza czekać na upływ czasu:

„Mimo zamknięcia dajemy z siebie wszystko dla klubów, które organizujemy webinaria w celu informowania ich o najnowszych środkach wsparcia ze strony rządu i zainteresowanych regionów w ramach różnych reżimów biznesowych.

Zapraszamy ich do naszych biur w celu omówienia najlepszych praktyk w ich branży, aby zawsze optymalizować w swoim kierunku, zachowując jednocześnie najwyższy poziom obsługi klienta.

Na tym polega wnoszenie wartości dodanej dzisiaj. Kiedy tworzymy partnerstwo, kluby o tym wiedzą, idziemy tam 300%. W razie potrzeby spędzamy godziny pod telefonem, więc pytaj Padel Horizon na przykład odpowiedzą ci lepiej niż my (śmiech).

"Celem jest dostarczenie wiedzy tam, gdzie jej brakuje. Zaktualizuj udostępnianie informacji i najlepsze praktyki wszystkich, aby zoptymalizować każdy aspekt centrum"

Społeczność padel jest bardzo ograniczony, jeśli przyjrzymy się bliżej Francji, wszyscy się znają i wiemy, że nie ma miejsca na błędy. Muszę przyznać, że ma nawet ekscytującą stronę (śmiech).

Jeśli nie będziemy im towarzyszyć w czasach kryzysu, kiedy mielibyśmy to robić? "

-----------------

KONTAKT :

Stronie internetowej : doinsport.com

Blog i wiadomości: trenicom.com

Telefon: 04 13 94 03 96

Chcesz przyjść bezpośrednio na miejsce? Z wielką przyjemnością !

Broszura prezentacyjna

Adres :

DOINSPORT

1 Umieść Francis Chirat

13002 Marsylia

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padla w Pyramid Club w 2009 w regionie paryskim. Od tego czasu Padel jest częścią jego życia. Często widuje się go podczas tournée po Francji i relacjonowania wielkich wydarzeń z francuskiego wiosła.