Czas podsumować ankietę, którą przeprowadziliśmy na temat twoich nawyków związanych ze spożywaniem rakiet śnieżnych. padel.

Przede wszystkim życzymy dziękuję wszystkim uczestnikom którzy uprzejmie odpowiedzieli na tę ankietę. Jesteś w sumie 155.

Kontekst ogólny

Na badanie odpowiedziało 155 osób. To oczywiście nie wystarczy, aby mieć doskonałą wizję zachowań, jakie mamy w odniesieniu do naszych zakupów, ale już teraz pozwala nam to wykryć główne trendy.

Wśród tych, którzy odpowiedzieli na badanie, więcej niż 91% stanowili mężczyźnii jeśli już wiemy, że gra dziś więcej mężczyzn niż kobiet padel, możemy też pomyśleć, że generalnie najbardziej interesują się rakietami śnieżnymi. Producenci zrozumieli to, ponieważ istnieje większość modeli przeznaczonych dla męskiej publiczności.

Wiemy również, że rakiety padel są raczej kruche i dlatego mężczyźni mają tendencję do częstszego zmieniania rakiet niż zawodnicy; bo tak panowie, nie szczędzicie rakiety!

Odnośniewiek : wśród osób, które odpowiedziały, 43,9% należy do grupy wiekowej 24-39 lat, a 43,9% do grupy wiekowej 40-54 lata.

Informacje, które w ten sposób doskonale potwierdzają typ zawodników na boiskach. We Francji gracz jest bardziej mężczyzną i ma około 40 lat.

Parametry wpływające na wybór rakiety

Po pierwsze, zauważamy, że wśród ankietowanych tylko 3,9% nie kupiło rakiety w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Możemy zatem pomyśleć, że gracze padel zmienić rakietę, przynajmniej raz w roku. 44,5% kupiło jedną w tym okresie, 36,8% kupiło 2, a 14,8% kupiło 3 lub więcej rakiet w ciągu ostatniego roku.

Śniegowce padel są czasami krytykowane przez graczy za brak solidności. W padel, nie zmieniamy lin, ale rakiety zmieniamy znacznie częściej niż w tenisie. Więc powiedz, że padel kosztuje mniej niż tenis, nie jest do końca prawdą.

A dokładnie, co do powód tego zakupuistnieją trzy główne grupy: 57% kupiło rakietę, ponieważ ich rakieta była zepsuta lub zużyta, 24,8% dla zabawy, a 10,1%, ponieważ była to ich pierwsza rakieta. Dlatego widzimy po pierwsze, że palas mają ograniczoną żywotność, ale także 1/4 badanych kupuje rakietę dla przyjemności. Następnie w małych grupach znajdujemy się na pierwszym miejscu ruch na wyższym rynku, po zmianie poziomu gry, z ponad 5%.

Przejdźmy teraz do powodów, dla których dana osoba ma wybrał jeden model zamiast innego. Zwróć uwagę, że można było zaznaczyć kilka pól. Na pierwszym miejscu, dość szeroko, znajdujemy charakterystyka rakiety (61,7%). Następować marka (45%), cena (23%) oraz fakt, że z pali korzysta zawodowiec (12,8%). Zakup po teście lub za radą sprzedawcy lub bliskiej mu osoby to po 5%.

Widzimy zatem, że dla większości respondentów jest to rzeczywiście przyjemność zakupów ponieważ trzy czwarte uczestników nie wybrało modelu na podstawie ceny.

Marka jest niezbędna dla połowy ludzi, a my generalnie mamy do czynienia z poinformowana opinia publiczna kto jest zainteresowany specyfika palas.

Nawyki konsumenckie

Internet jest preferowanym sposobem zakupu rakiet przez graczy: 47% uciekając się do tego. Na kolejnym miejscu są sklepy fizyczne (26,2%) proshopsy klubowe (18,8%). Wreszcie zakupy od osób prywatnych stanowią 8,1%, co pokazuje, że istnieje rynek używanych rakiet śnieżnych. padel ale nadal pozostaje w mniejszości.

Co przede wszystkim skłania konsumentów do zakupów w internecie? cena, Rzeczywiście, 57,7% respondentów definiuje cenę jako powód wyboru jednej lokalizacji zamiast innej. Mamy zatem do czynienia z pewnym paradoksem, biorąc pod uwagę to, co zaobserwowaliśmy wcześniej: nabywca padel nie wybiera swojego modelu według ceny, ale po dokonaniu wyboru będzie starał się uzyskać go po najniższej cenie.

Następnie drugi powódzakupy przez internet dotyczy tego, że istnieje większy wybór modeli (10%).

Wśród ważnych czynników decyzyjnych są następnie możliwość przetestowania i dobrej obsługi posprzedażowej (28,2%), następnie porada otoczenia (18,1%), a na końcu bliskość sklepu (14,1, XNUMX%). Dlatego rozumiemy, że dla respondentów, którzy kupują palety w fizycznych sklepach, fakt aby móc kupować blisko domu, móc wypróbować sprzęt i skorzystać z dobrej gwarancji są najważniejszymi czynnikami. Fakt, że sklep wielobranżowy zacznie działać, przychodzi dobrze po tym (3%).

Test

Spośród 150 osób, które kupiły rakiety śnieżne w ciągu ostatnich 12 miesięcy, 51,3% ich nie testowało. Logiczna liczba, gdy wiemy, że prawie połowa zakupów dokonywana jest w internecie. To po raz kolejny udowadnia, że ​​respondenci są wrażliwy na testy rakietowe przeprowadzane w Internecie, zalecenia otaczających ich osób i opisy palatiów budowniczych.

Wśród osób, które testowały rakietę przed zakupem, ponad połowa testowała ją w klubach (66%), pozostali testowali ją w sklepie (20%) lub dzięki znajomym, którzy ją mają. wypożyczono (11%) lub za pośrednictwem stron internetowych oferujących test sprzętu (3%). Widzimy, że ta praktyka nie jest jeszcze rozpowszechniona i to kluby i sklepy stacjonarne pozostają dziś punktem odniesienia dla graczy, którzy chcą testować rakiety.

Xan jest fanem padel. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku osób padelwyszukuje nietypowe posty lub zajmuje się aktualnymi tematami. Zawiera również wskazówki, jak rozwijać swoją sylwetkę padel. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku padel !