Czas podsumować ankietę, którą przeprowadziliśmy na temat twoich nawyków związanych z konsumpcją rakiet do padla.

Przede wszystkim życzymy dziękuję wszystkim uczestnikom którzy uprzejmie odpowiedzieli na tę ankietę. Jesteś w sumie 155.

Kontekst ogólny

Na badanie odpowiedziało 155 osób. To oczywiście nie wystarczy, aby mieć doskonały obraz zachowań, jakie mamy w odniesieniu do naszych zakupów, ale już teraz pozwala nam to wykryć główne trendy.

Wśród tych, którzy odpowiedzieli na badanie, więcej niż 91% stanowili mężczyźni, a jeśli już wiemy, że dziś więcej mężczyzn niż kobiet gra w padla, to możemy też pomyśleć, że to oni generalnie najbardziej interesują się rakietami. Producenci zrozumieli to, ponieważ istnieje większość modeli przeznaczonych dla męskiej publiczności.

Wiemy również, że rakiety do padla są raczej delikatne i dlatego mężczyźni mają tendencję do częstszej zmiany rakiet niż kobiety; bo tak panowie, nie szczędzicie rakiety!

Dotyczące mniewiek : wśród osób, które odpowiedziały, 43,9% należy do grupy wiekowej 24-39 lat, a 43,9% do grupy wiekowej 40-54 lata.

Informacje, które w ten sposób doskonale potwierdzają typ zawodników na boiskach. We Francji gracz jest bardziej mężczyzną i ma około 40 lat.

Parametry wpływające na wybór rakiety

Po pierwsze, zauważamy, że wśród ankietowanych tylko 3,9% nie kupiło rakiety w ciągu ostatnich 12 miesięcy. Możemy zatem pomyśleć, że gracze padla zmieniają rakiety, przynajmniej raz w roku. 44,5% kupiło jedną w tym okresie, 36,8% kupiło 2, a 14,8% kupiło 3 lub więcej rakiet w ciągu ostatniego roku.

Rakiety Padel są czasami krytykowane przez graczy za brak wytrzymałości. W padlu nie zmieniamy strun, ale rakiety zmieniamy znacznie częściej niż w tenisie. Zatem stwierdzenie, że padel jest tańszy niż tenis, nie jest do końca prawdą.

A dokładnie, co do powód tego zakupuistnieją trzy główne grupy: 57% kupiło rakietę, ponieważ ich rakieta była zepsuta lub zużyta, 24,8% dla zabawy, a 10,1%, ponieważ była to ich pierwsza rakieta. Dlatego widzimy po pierwsze, że palas mają ograniczoną żywotność, ale także 1/4 badanych kupuje rakietę dla przyjemności. Następnie w małych grupach znajdujemy się na pierwszym miejscu ruch na wyższym rynku, po zmianie poziomu gry, z ponad 5%.

Przejdźmy teraz do powodów, dla których dana osoba ma wybrał jeden model zamiast innego. Zwróć uwagę, że można było zaznaczyć kilka pól. Na pierwszym miejscu, dość szeroko, znajdujemy charakterystyka rakiety (61,7%). Następować marka (45%), cena (23%) oraz fakt, że z pali korzysta zawodowiec (12,8%). Zakup po teście lub za radą sprzedawcy lub bliskiej mu osoby zbiera po 5%.

Widzimy zatem, że dla większości pytanych jest to rzeczywiście kwestia przyjemność zakupów ponieważ trzy czwarte uczestników nie wybrało modelu na podstawie ceny.

Marka jest niezbędna dla połowy ludzi, a my generalnie mamy do czynienia z poinformowana opinia publiczna kto jest zainteresowany specyfika palas.

Nawyki konsumenckie

Internet jest preferowanym sposobem zakupu rakiet przez graczy: 47% uciekając się do tego. Na kolejnym miejscu są sklepy fizyczne (26,2%) proshopsy klubowe (18,8%). Wreszcie, zakupy od osoby fizycznej stanowią 8,1%, co wskazuje, że rakiety do padla istnieją na rynku wtórnym, ale pozostaje on w mniejszości.

Co przede wszystkim skłania konsumentów do zakupów w internecie? cena, Rzeczywiście, 57,7% respondentów definiuje cenę jako powód wyboru jednej lokalizacji zamiast innej. Mamy zatem do czynienia z pewnym paradoksem w świetle tego, co zaobserwowaliśmy wcześniej: nabywca rakiety do padla nie wybiera swojego modelu według ceny, ale po dokonaniu wyboru będzie starał się uzyskać go po najniższej cenie.

Następnie drugi powódzakupy przez internet dotyczy tego, że istnieje większy wybór modeli (10%).

Wśród ważnych czynników decyzyjnych są następnie możliwość przetestowania i dobrej obsługi posprzedażowej (28,2%), następnie porada otoczenia (18,1%), a na końcu bliskość sklepu (14,1, XNUMX%). Dlatego rozumiemy, że dla respondentów, którzy kupują palety w fizycznych sklepach, fakt aby móc kupować blisko domu, móc wypróbować sprzęt i skorzystać z dobrej gwarancji są najważniejszymi czynnikami. Fakt, że sklep wielobranżowy zacznie działać, przychodzi dobrze po tym (3%).

Test

Spośród 150 osób, które kupiły rakiety śnieżne w ciągu ostatnich 12 miesięcy, 51,3% ich nie testowało. Logiczna liczba, gdy wiemy, że prawie połowa zakupów dokonywana jest w internecie. To po raz kolejny udowadnia, że ​​respondenci są wrażliwy na testy rakietowe przeprowadzane w Internecie, zalecenia otaczających ich osób i opisy palatiów budowniczych.

Wśród osób, które testowały rakietę przed zakupem, ponad połowa testowała ją w klubach (66%), pozostali testowali ją w sklepie (20%) lub dzięki znajomym, którzy ją mają. wypożyczono (11%) lub za pośrednictwem stron internetowych oferujących test sprzętu (3%). Widzimy, że ta praktyka nie jest jeszcze rozpowszechniona i to kluby i sklepy stacjonarne pozostają dziś punktem odniesienia dla graczy, którzy chcą testować rakiety.

Xan jest fanem padla. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku graczy Padel, znajduje nietypowe posty lub zajmuje się bieżącymi tematami. Daje także kilka wskazówek, jak rozwinąć sylwetkę padla. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku!