Hiszpańska grupa Inditex kontynuuje podbój padel. Po pierwszym teście ze swoją marką Stradivarius, Inditex wprowadza na rynek swoją broń nr 1 Zara w padel poprzez współpracę z Nox.

Rozmawialiśmy o tym w Padel Magazine kilka miesięcy temu Inditex postawił na padel. Udana pierwsza kolekcja ze Stradivariusem, a teraz jest to gwiazda grupy, która wchodzi na rynek padel.

Rzeczywiście, zbiór artykułów z padel będzie sprzedawany w wybranych sklepach, a także na swojej platformie internetowej, w ramach linii sportowej Zary: Athleticz.

Kolekcja składa się z dwóch rakiet padel, torba padel, plecak i kosmetyczka. Wszystkie te produkty są wynikiem współpracy Zara i Nox.

Zara z marką Joma była blisko od roku, ale to właśnie z Noxem gotowy do noszenia gigant postanowił połączyć siły, by podbić padel. Zara i Joma również łączą siły w sprawie padel wraz z tworzeniem Buty Zara-Joma-WPT.

Le World Padel Tour również wykonuje dobrą robotę. Jej logo będzie obecne na wszystkich elementach, w szczególności w olbrzymu na plecaku.

Z jego nazwisk możemy odgadnąć jego hiszpańskie i włoskie pochodzenie. Lorenzo jest wielojęzycznym pasjonatem sportu: dziennikarstwo z powołania i wydarzenia z uwielbienia to jego dwie nogi. Jest międzynarodowym dżentelmenem Padel Magazine. Często można to zobaczyć na różnych międzynarodowych zawodach, ale także na najważniejszych francuskich imprezach. @oczkopadel na Instagramie, aby zobaczyć jego najlepsze zdjęcia padel !

Tagi