Doinsport zrozumiał, że rola oprogramowanie do zarządzania padel nie poprzestał na dostarczaniu rozwiązania informatycznego. Z setką kompleksów partnerskich oferujących padel, deweloper, w 100% francuski, zbudował unikalną wiedzę na rynku. Wiedza budowana i dzielona z biegiem czasu menedżerom klubów.
„Podjęliśmy problemy i odwróciliśmy je”. Kilka słów wystarczyło, aby Guillaume Deslot, Product Owner firmy Doinsport, opisał strategię rozwoju Doinsport. I dodać: „Tak sobie wyobrażaliśmy oprogramowanie do zarządzania padel kompleksowy i intuicyjny ».
Po stronie menedżerskiej oprogramowanie najpierw skanuje cały cykl operacyjny klubu padel. Od rezerwacji po odbiór, w tym lojalność klientów, oprogramowanie do zarządzania padel Doinsport pomyślał o wszystkim.
Kluczowe funkcje dla menedżerów padel :
Po stronie użytkownika niemożliwe jest przekształcenie klientów w narzędzie bez oferowania im designu i intuicyjnych interfejsów. „Zoptymalizowaliśmy podróż klienta tak bardzo, jak to możliwe” uruchamia Guillaume Deslot, „Celem jest oferowanie idealnej usługi klientom końcowym w celu rozwoju naszych klubów partnerskich”. Ale za kulisami wyłania się znacznie szersza ambicja: zrobić padel, jeden z najważniejszych sportów nadchodzących lat.
Najważniejsze funkcje dla graczy padel :
Doinsport twierdzi, że jest blisko swoich klientów. "Jesteśmy z nimi w codziennym kontakcie" mówi Rémi Chevalier, dyrektor zarządzający prowansalskiej firmy.
Zespoły Doinsport dostarczają rozwiązania „pod klucz”. Szkolą od A do Z menedżerów i pracowników klubów padel do korzystania z ich rozwiązania. „Każdego dnia nasze zespoły spędzają czas z kompleksami. Opiekunowie klienta znają kluby naszych klientów od podszewki. Słuchając ich i wspierając ich, zbieramy najlepsze praktyki na rynku” dodaje współzałożyciel firmy.
Dzięki temu stałemu kontaktowi drużyny Doinsport wypracowały unikalną wiedzę na temat spraw klubowych. „Jesteśmy w stanie, jak mówimy, wspierać liderów projektów i menedżerów obecnych struktur, aby zapewnić trwałość ich klubów” z dumą przedstawia Anne Boulard, Customer Success Manager w Doin '.