Na całym świecie i we wszystkich sportach, które przyczyniają się do gospodarki rynkowej, na wzór sportu amerykańskiego, w powiązaniu z federacjami lub obok nich tworzone są ligi otwarte lub zamknięte.
To poprzez modernizację i dostosowanie się do Padel te koncepcje, że Europejskie Stowarzyszenie Klubów Padel (AECP) stworzyło niezawodne modele.
Cele Europejskiego Stowarzyszenia Klubów Padel (AEPC)
Zniknięcie Francuskiej Federacji Padel w 2013 roku, który w 2000 roku zorganizował V Świat Padel, utrzymująca się słabość Międzynarodowej Federacji Padeli Europejskiej Federacji Padel, pozwoliły w ciągu ostatnich 20 lat na pojawienie się bardzo różnych modeli Padel w Argentynie, Hiszpanii, Ameryce Południowej, Europie, Ameryce Północnej, a ostatnio na innych kontynentach, wszystkie z różnym powodzeniem, ale nie wszystkie ustabilizowały się z czasem.
Oczywiste jest, że rozwój Padel w Hiszpanii był napędzany osłabieniem Padel Argentyńska z powodu kryzysu gospodarczego.
Wydarzenia te w pewnym momencie zapobiegły wybuchowi epidemii Padel dorosły, twórca prawdziwie zrównoważonej gospodarki.
Na przykład każdego dnia widzimy, że inwestorzy zadają pytania. A odpowiedzi często nie są zbyt optymistyczne!
Gwarantuje inwestycję każdego właściciela klubu. Klub jest więc właścicielem przez 10 lat Franczyza, co zapewnia jego uczestnictwo każdego roku: bez wzrostu lub spadku, bez innych wpisów oprócz jednomyślnej franczyzy 20. Klub może projektować w średnim okresie.
Właściciel klubu może zdecydować, że będzie reprezentowany przez wybrane przez niego drużyny, kluby lub inne. Klub jest właścicielem wartości firmy na lata 10 i może ją przypisać (po latach 3) innemu właścicielowi klubu. AECP ustanowi umowy przeniesienia, które będą takie same dla wszystkich. Cena sprzedaży pozostaje bezpłatna.
Sprzedaż franczyz 20 po cenie 30 000 euro poprzez odliczenie należne w rentach 10 3 000 €.
prywatne kluby Padel we własnym imieniu lub pod inną nazwą firmy.
AECP zdaje sobie sprawę z niestabilności wycieczek organizowanych przez marki lub przez organizatorów-stażystów, wycieczek, które nie spotykają się z dużą publicznością i szkodzą budżetom zainwestowanym przez marki i reputacji Padel. Sport bez widowni skazany jest na tajemnicę: badminton, squash, szermierka, baskijska pelota, pływanie, wspinaczka, kajakarstwo, kajakarstwo, zapasy, sambo ...
AECP sprzedaje franczyzy 30 po cenie 30 000 € płatne w rentach 10 od 3 000 €.
Prawdopodobnie kwalifikują się: każda marka, media, które mają lub chcą odgrywać rolę przez 10 lat w rozwoju swojej działalności i działalności Padel. Franczyza będzie nosić nazwę marki (Sports Sud Édition) i może zawierać nazwę klubu (Sport Sud Édition / Padel Klub Champs Elysées).
Właściciel franczyzy może co roku zmieniać partnera klubu: Air France / Toulouse Padel Klub, który może stać się Air France / Paris Padel Klub.
Każda Franczyza zachowa swój tytuł przez 3 lata i może przenieść go z czwartego roku na osobę trzecią spełniającą warunki opublikowane przez AECP (warunki podane w momencie wydania tytułu w roku 1). Sprzedawca ustali cenę przelewu, która zostanie zarejestrowana przez AECP. Ten ostatni będzie mógł złożyć ofertę, która będzie miała pierwszeństwo, pod warunkiem, że będzie to cena sprzedawcy.
Pod względem sportowym każda franczyza ma gwarancję udziału w Pucharze Europy Padel Marki przez 10 lat, to samo będzie dotyczyć każdego nowego nabywcy sprzedanej franczyzy.