To prawda, że dzisiaj, gdy chcemy kupić rakietę, jeśli nie jesteśmy do niej przyzwyczajeni, jest to trochę lub bardzo skomplikowane. Wybór rakiet z najwyższej półki, średniej klasy, w kształcie rombu, okrągłych lub w kształcie kropli oraz między jedną marką a drugą, jest skomplikowany. Na szczęście istnieje inicjatywa Testea Padel.
Laboratorium Testea Padel powstał w Walencji. Pomysł jest prosty. Przetestuj różne rakiety różnych marek, porównaj je pod kątem wydajności i ceny sprzedaży. Ostatecznym celem jest zaoferowanie konsumentowi czegoś bardziej konkretnego niż opis techniczny wypełniony słowami, których ostatecznie nie rozumiemy.
Do tej pory kilka marek zjednoczyło się, aby „skalibrować” laboratorium: Nox, StarVie, Adidas i Rossignol, ale inne podążają za tym przykładem; Head, Völkl i Royal Padel powinien dołączyć do projektu.
Miejmy tylko nadzieję, że ta inicjatywa jest naprawdę neutralna w reklamie, dobrze ukierunkowana na nas, a nie na marketing. Do naśladowania.