Być marką padel nie jest łatwe. Dostarczenie wysokiej jakości sprzętu wymaga dużego kapitału i niekoniecznie dotyczy to wszystkich firm.
Znamy duże marki, które są w stanie zaoferować swoim klientom „komplet” padelJak Head czy Adidas, ale w przypadku StarVie tak nie było.
Ta hiszpańska marka, która w sposób rzemieślniczy oparła budowę swoich palas w Hiszpanii, oferowała bardzo niewiele akcesoriów równolegle. Niektóre koszulki, szorty i inne ubrania, ale nic nadzwyczajnego.
Dzisiaj, poprzez związek z włoską marką Lotto, StarVie skupi się na tym, co robi najlepiej, palasach i „prostych” akcesoriach od padel (paleteros, mankiety, chwyty…) i pozostawi Lotto zaoferowanie całej części tekstylnej.
Lotto, które co roku obstawia padel to marka sponsorująca włoską drużynę narodową.
Na torze WPT gracze marki StarVie będą nosić Lotto na ramionach i zakładać buty padel Włoski.