Nie mniej niż 225 Widzowie 000, którzy uczestniczyli w meczach tylko w centralnej części różnych turniejów, 15% więcej w porównaniu do 2017.
Sport, który interesuje społeczeństwo, a marki nie są w błędzie. Sponsorzy i partnerzy, którzy zainwestowali w wydarzenia WPT, widzieli swoją rentowność pomnożoną przez 4, tj. Za każde zainwestowane euro odzyskali 4.5 €, niewiarygodne.
Ale najbardziej szalona pozostaje liczba wizualizacji na kanale YouTube: milion wyświetleń 109. A publiczność zgromadzona podczas transmisji na żywo dotarła do ponad X milionów widzów.
Nic dziwnego, że na Masters w Madrycie w grudniu zeszłego roku bilety szybko sprzedano fanom z ponad krajów 12.
Le padel ruszaj się. Dopóki trwa to w 2019 roku.
Źródło: efe.com
Zobacz komentarze
Interesujące byłoby poznanie ewolucji liczby wyświetleń w serwisie YouTube według terytoriów, w szczególności w krajach spoza tych krajów Padel (Hiszpania i Argentyna), a zwłaszcza we Francji.
Interesujące byłoby również wiedzieć, ile osób reprezentuje widoki na YouTube, a zwłaszcza ich ewolucję poza tradycyjnymi krajami (Hiszpania i Argentyna), a zwłaszcza we Francji ...