Babolat postaw na padel od prawie czterech lat:
Nasza strategia opiera się na wyjątkowym produkcie jakim jest obuwie, we współpracy z Michelin, a także na konkurencji World Padel Tour. Dziś dobrze znamy rynek, aby móc identyfikować się również z tym sportem.
To słowa szefa sprzedaży i marketingu Babolat, Aleks Pardo.
W tym roku 2018 był pierwszym rokiem z kolekcją wysokiej klasy rakiet węglowych, a na przyszły rok marka przygotowuje premierę „ pierwszego buta zaprojektowanego w 100% dla padel Według pana Pardo opracowano nową podeszwę, a but został dostosowany, aby ułatwić krótkie i szybkie ruchy.
To zobowiązanie do innowacji ma na celu Babolat marka wzorcowa również w padel.
Fred Bertucat, dyrektor Babolat Padel, Wyjaśnij to
Nie chcemy być liderem pod względem wielkości sprzedaży, ale jakości i innowacyjności. Moim głównym celem jest ułatwienie zawodnikom ćwiczeń, zaspokojenie ich potrzeb i przewidywanie przyszłości.
Frédéric Bertucat uważa, że wielu producentów rakiet nie wprowadza innowacji ani nie ma za mało.
Nie ma dzisiaj powodu, aby zrozumieć, dlaczego jedna rakieta jest warta 100 €, a inna 250 €, z wyjątkiem tego, że jedna to włókno szklane, a druga węgiel. To nie wystarczy
Zanim zaczniesz przyglądać się innowacjom, nastąpi porządek na rynku, a my nadal będziemy mieć kilka marek od 5 do 10.
Ze swojej strony Alex Pardo podkreśla, że „ niektóre praktyki muszą zostać wyeliminowane w padel ”, W odniesieniu do sprzedaży równoległej za pośrednictwem nieautoryzowanych kanałów.
Uważa, że głównym problemem są złe doświadczenia zakupowe, jakie mogą mieć klienci.
Alex Pardo odnosi się do efektu stresu po zakupie ” gracz, który jest bardzo zmotywowany do gry padel, idzie do sklepu, kupuje rakietę, a kiedy wraca do domu, otrzymuje wiadomość od konkurenta, który oferuje mu to samo z 30% rabatem ”. Alex Pardo uważa, że ważne jest, aby rynek zapewniał przyjemną obsługę klienta.