Cupra i World Padel Tour postanowili kontynuować współpracę przez kolejne trzy lata.
Po 3 latach współpracy Cupra i World Padel Tour postanowili przedłużyć to partnerstwo do 2024 roku.
Jest podczas Final Master, że oba podmioty zatwierdziły kontynuację tej umowy. Marka samochodowa potwierdza zatem chęć rozwoju wraz z padel.
Pamiętaj, że jest oficjalnym sponsorem WPT, ale także FIP. Marka od kilku lat sponsoruje gwiazdy toru wyścigowego, w szczególności z współpraca w rakietach śnieżnych z Wilsonem i Fernando Belasteguin. Niedawno potwierdziła swoje zaangażowanie w ten sport we Francji, wspierając Alix Collombon i Benjamina Tisona.
Antoninus Labate, Dyrektor ds. Strategii, Rozwoju Biznesu i Operacji CUPRA, z przyjemnością kontynuuje WPT: „the padel jest w ciągłym rozwoju, podobnie jak Cupra. Jesteśmy przekonani, że połączenie dwóch sukcesów z konieczności przyczyni się do wzrostu padel na poziomie światowym, co pozwala mu stać się olimpijskim. W Cupra jesteśmy bardzo szczęśliwi, że możemy liczyć na towarzyszy podróży, którzy mają wielkie ambicje, którzy starają się zmieniać, ulepszać rzeczy wartościami.”
W związku z tym rozpoczyna się nowy etap strategii rozwoju wokół padel z Cupry!