Z już około 150 000 praktykujących we Francji, padel panikuje przed licznikami i na stałe osadza się we francuskim krajobrazie sportowym.
Niemniej jednak, aby w pełni wykorzystać ten wzrost, konieczne jest podejście przedsiębiorcze, a nie asocjacyjne w zarządzaniu projektem.
Od obsługi klienta online po automatyzację zadań administracyjnych, praca z kompletnym rozwiązaniem do zarządzania pozwoli Ci zaoszczędzić czas, usprawnić organizację i oczywiście zwiększyć obroty.
Szkoląc Ciebie i Twoje zespoły w zakresie narzędzi cyfrowych, nauczysz się łatwo oceniać potrzeby i wymagania Twoich klientów.
Koniec z niechcianymi połączeniami i plikami Excela do zarządzania swoją aktywnością. Cała Twoja baza danych i śledzenie klientów są scentralizowane w jednym narzędziu i zapewniają przejrzyste statystyki.
Narzędzia lojalnościowe pozwalają zwiększyć frekwencję Twojego klubu i dokonać dodatkowej sprzedaży, co skutkuje większym przeciętnym koszykiem klientów.
Zarządzaj swoim biznesem za pomocą ręki mistrza. Niezależnie od tego, czy posiadasz jeden klub, czy sto, uzyskaj dostęp do wszystkich swoich danych i wyników na scentralizowanym pulpicie nawigacyjnym.
Podejmuj decyzje na podstawie rzeczywistych liczb, a nie przybliżonych szacunków, od zarządzania gośćmi po rezerwacje online i płatności po śledzenie statystyczne.
Rozwiń swoją aplikację klubową to najlepszy sposób na zaoferowanie większej elastyczności i komfortu swoim członkom. Ta ostatnia umożliwia tworzenie połączenia z graczami poprzez scentralizowanie wszystkich ich potrzeb bezpośrednio w telefonie.
Kiedy wiemy, że ponad 50% zakupów online dokonywanych jest we Francji na urządzeniach mobilnych, niezaprzeczalne jest znaczenie obecności klubów w kanale mobilnym poprzez posiadanie własnej aplikacji.
Doinsport centralizuje wszystkie potrzeby Twojej aktywności, niezależnie od tego, czy jesteś kompleksem sportowym, który się zintegrował padel lub klub poświęcony sportowi.