Sezon 2022 zaczyna się pod najlepszymi hospicjami i Dunlop postanowił poprowadzić nas na złą stopę z nową innowacyjną koncepcją w świecie padel.
Ale czym jest ten konkurs? Jest to konkurs skierowany do 500 najwyżej sklasyfikowanych zawodników (mężczyzn i kobiet) World Padel Tour. Cel? Zdobądź maksymalną liczbę punktów i zajmij pierwsze miejsce w rankingu. W grę wchodzi ? Skromna suma 50.000 XNUMX euro do podziału!
Patrząc na rozwiązania pozwalające na zdobywanie punktów, zdajemy sobie sprawę z innowacyjnej i strategicznej strony marki:
Kolejne rozwiązanie na zdobywanie punktów opiera się na umowie sponsorskiej podpisanej z marką. Na przykład, jeśli marka wyposaży Cię całkowicie: swoje buty do torby podniebienia, otrzymasz 500 punktów. Ale jeśli tylko zawrze umowę bagażową, zdobędziesz 300 punktów.
Dzięki tej operacji Dunlop stawia na strategię „potwierdzenia” 2.0, która jest bardzo ciekawa, ponieważ ma na celu nagradzanie graczy już zasponsorowanych przez firmę innowacyjnym systemem, ale ponadto daje się poznać tym, którzy są jeszcze nie związany z producentem sprzętu! Operacja, która wygląda obiecująco, ale która już może zmienić reguły gry pod względem relacji dostawca-gracz.