Padel Magazine rozmawiał z Elise Remark, dyrektor ds. marketingu Cupra Francji, w celu omówienia przyszłości marki i Padel we Francji.
Elise Uwaga: „Cupra wyruszyła” padel przez kilka lat na poziomie międzynarodowym, z partnerstwami zapoczątkowanymi z Hiszpanii, w szczególności z Belasteguin jako twarzą padel ambasador międzynarodowy i Cupra.
Ponieważ marka szybko się rozwija, tworzy to paralelę z padel która również rozwija się niezwykle mocno. To było naturalne, że Cupra zwrócił się do padel, mówiąc sobie, że we Francji jest coś, na czym możemy się oprzeć”.
Padel Magazine : Co może łączyć? padel w Cuprze? Dlaczego Cupra wybrała padel a nie inny sport?
Elise Uwaga: „ Mamy szczęście, że mogliśmy wprowadzić nas w dyscyplinę z Casa Padel od początku i dziś z klubem Pyramides, który pozwala nam pokazać nasze know-how jak największej liczbie osób. Rzeczywiście Cupra była zainteresowana padel z kilku powodów, już dlatego, że Cupra ma walory wydajności i przewyższania samego siebie, które całkiem naturalnie dopasują się do wartości Padel wysoki poziom. Jest to dyscyplina, która wciąż się rozwija i jest dość uzależniająca, a w przypadku Cupra znajdujemy to, ponieważ skupiamy się na poszukiwaniu przyjemności i wydajności.
Nie szukaliśmy globalnej wizytówki, która była już bardzo uprzedzona przez inne marki i innych producentów, chcieliśmy czegoś, co odpowiadałoby naszemu DNA i naszej wartości i co pozwoliłoby nam wspólnie stworzyć fajną bruzdę, stąd wybór padel ! "
Padel Magazine : Mówiłeś o rozwoju Cupry w tym dynamicznie rozwijającym się sporcie, jakie są główne obszary rozwoju marki? Cupra Padel Tour będzie w rurach, możesz nam o tym opowiedzieć?
Elise Uwaga: „The padel to dyscyplina, w którą chcemy się w pełni zaangażować, złożymy zobowiązanie, które będzie 360° na różne aspekty padel z ludźmi, którzy pozwolą nam urzeczywistnić tę ambicję pracy zbiorowej. Chodzi o to, aby ta dyscyplina była znana jak największej liczbie osób, a w Cuprze mamy pewność, że jest to sport, który przypadnie do gustu jak największej liczbie osób.
Będziemy mieli osobistości, które z pewnością pojawią się, by promować ten sport, aktywacje wydarzeń, zobowiązania na niektórych kortach i dlaczego nie turnieje. Więc wiele rzeczy czeka Cupra i padel".
Padel Magazine : Cupra zainwestuje zatem w padel, i zdecydowałeś się na koedukację z kobietą/mężczyzną, ponieważ zamierzasz rozpocząć we Francji Alix Collombon i Ben Tison, dlaczego wybrałeś tych dwóch graczy i jak wszystko się z nimi zgadzało?
Elise Uwaga: „Cupra to młoda marka, marka, która ma ambicje i chce robić rzeczy inaczej. Wdrożyliśmy już strategię sportowego wcielenia, z gwiazdami sportu, z dzisiaj ponad 7 sportowcami niosącymi wartości Cupra.
I jest całkiem naturalne, że chcieliśmy mieć ambasadorów francuskich w padel, które są headlinerami i które pozwalają nam ucieleśnić to pragnienie rozwoju Cupra i padel we Francji.
Mieliśmy okazję poznać Benjamina i Alix, którzy reprezentują wysoki poziom padel Francuski. Poprzez swoje ludzkie i sportowe wartości, pomysł polega na tym, aby zaprezentować je z logo Cupra u boku i jestem przekonany, że wiem, że będą nosić tę markę w najlepszy sposób. “
Wywiad można znaleźć w całości tutaj: