Jak wiemy, rynek hiszpański jest niezbędny dla wszystkich marek padel. Dzięki różnym stowarzyszeniom i współpracy w Hiszpanii francuska marka chce rozwijać swoją część padel we Francji. Logiczna kontynuacja rozwoju marki, której fabryka mieści się w historycznej fabryce Artès.
Rossignol atakuje rynek padel z 3 seriami rakiet padel. 9 rakiet padel w sumie.
To jest główny atut marki: „Technologie zaprojektowane przez Rossignol zostały dostosowane padel, co sprawia, że rakiety śnieżne Rossignols padel wyjątkowy".
Dlatego zaoferował rakiety 9 „wypchane technologią”:
Dlatego istnieją 3 zakresy dla wszystkich rodzajów gier i wszystkich cen. Rakiety okrągłe, rakiety diamentowe… W każdym asortymencie francuska marka będzie oferować od 2 do 4 rakiet.
Solidne rakiety śnieżne: to jedna z bitew, które Rossignol chce stoczyć. Uważa, że klasyczne przemysłowe rakiety śnieżne niekoniecznie są mocne i należy je regularnie wymieniać. Z metodą projektowania rakiet padel Rossignol, jego rakiety powinny być mocniejsze niż zwykłe rakiety.
Pablo Ayma już przeszedł pod skórę głowy Padel Magazine i Jean-Marc Hérard. Jest więc ponownie ambasadorem francuskiej marki padel.
Wygrać rakietę padel Rossignol, po prostu odpowiedz na pytania w linku poniżej:
http://cloud.news.rossignol.com/padel