Le World Padel Tour znajduje umowę z Mediapro

Mediapro zajmie się teraz marketingiem praw telewizyjnych World Padel Tour na poziomie międzynarodowym. Obwód to ma reklamowane na swojej stronie internetowej.

Obwód, który ma rozpocząć najbardziej międzynarodowy sezon w swojej historii, z odwiedzonymi 13 krajami, będzie zatem polegać na uznanej grupie zajmującej się zarządzaniem i dystrybucją praw sportowych. Z jednym celem: zwiększenie dystrybucji i rozwój międzynarodowy.

Oliver Seibert, dyrektor ds. praw sportowych w grupie Mediapro, jest zachwycony nowym sojuszem: „Dziękujemy World Padel Tour zaufać nam i pozwolić nam współpracować na rzecz międzynarodowej ekspansji jednego z najszybciej rozwijających się sportów na świecie. Wniesiemy nasze doświadczenie, aby umożliwić toru i jego transmisjom wysokiej jakości korzystanie z bardziej globalnej publiczności.

Po uzyskaniu umów z Canal+, Sky, Nordic, a nawet Telenetem, WPT nadal pragnie, aby jego konkurs był transmitowany na całym świecie. Mając to na uwadze, dyrektor generalny obwodu, Mario Hernando, jest zachwycony nowym partnerstwem z firmą zarządzającą kanałem Gol:

„To stowarzyszenie z liderem marketingu praw telewizyjnych na całym świecie wygeneruje krok naprzód dla Circuit. Jestem pewien, że ten związek już niedługo przyniesie owoce”.

Publié par
Xan Tafernaberry