Zaimplementował protokół dekonfinalizacji dla fazy 2 na stronie FFT TEN LINK. Pamiętaj, że jest to projekt protokołu wyjściowego „czeka na decyzje państwa".
Oto główne informacje związane z padel :
Upoważnienie do wznowienia padel na zajęciach pojedynczych i podwójnych (przy ścisłym przestrzeganiu warunków określonych w punktach III-5-b i IV poniżej) oraz na zajęciach grupowych w ramach limitu 3 praktyków i 1 nauczyciela
Każda decyzja o ponownym otwarciu klubu tenisowego lub paratenis, a od 2 czerwca klub tenisowy padel, tenis plażowy lub gra w krótką palmę, musi zostać zatwierdzona przez komitet zarządzający, który upoważnia swojego przewodniczącego do postępowania zgodnie z wytycznymi rządowymi i federalnymi.
Każdy członek, który chce wznowić uprawianie tenisa, paratenis, a od 2 czerwca br padel, tenis plażowy lub tenis w klubie zrzeszonym, należy wypełnić online i podpisać formularz (patrz zestaw „wznowienie gry w tenisa i dyscypliny pokrewne” dostępny dla klubów na stronie fft.fr). Musi przesłać go do klubu w dowolny odpowiedni sposób, biorąc pod uwagę stan zdrowia (najlepiej przesłać go do liderów lub osoby wskazującej COVID-19 pocztą elektroniczną na wskazany przez nich adres).
- W przypadku nieletnich konieczne jest zaangażowanie rodziców i / lub opiekunów prawnych
Niezależnie od koloru obszaru:
- Na terenie zewnętrznym lub osłoniętym, gdy tylko cztery boki są otwarte, a ziemia jest doskonale wentylowana, przestrzegając zasad fizycznej odległości.
- Pojedyncze i podwójne (w ścisłej zgodności z warunkami określonymi w punktach III-5-b i IV poniżej).
- Wznowienie lekcji indywidualnych i grupowych jest dozwolone w ramach limitu 3 uczniów + 1 nauczyciela zawodowego lub 4 uczniów z nauczycielem zawodowym poza obszarem gry.
- Zgodnie z protokołem dotyczącym stosowania piłek przywołanym w tym dokumencie.
- Bez zmiany stron.
- Unikaj dotykania szklanych ścian, kratek i siatki.
- Dzięki zaopatrzeniu w dwa wiadra zawierające wirusobójczy produkt na brzegu każdego pola, przez pałki lub autoryzowane konstrukcje, dwa płaskie mopy zamontowane na rączce miotły do czyszczenia okien i kratek po każdej sesji.
Tylko w zielonej strefie:
- Wznowienie praktyki na kortach halowych zgodnie z gestami barierowymi i fizycznymi pomiarami odległości
Obowiązują zasady wznawiania treningów „rekreacyjnych” ważne dla tenisa i paratennisów wyszczególnione w punkcie IV-1 padel w zrzeszonych klubach i autoryzowanych strukturach o następującej specyfice:
W terenie:
- Każdy gracz przyniesie swój własny zestaw piłek, które zaznaczy. W żadnym wypadku gracz nie powinien dotykać piłki oznaczonej swoim partnerem / partnerami rękami.
- Gracze unikają dotykania okien, siatek i siatki.
- Zmiany boczne są zabronione ze względów zdrowotnych.
- W przypadku podwójnej gry: zasada poszanowania dystansu fizycznego musi mieć pierwszeństwo przed jakąkolwiek inną zasadą, osoby wykonujące zawód proszone są o rozważenie podziału pola na cztery części. Każdy partner dołoży starań, aby rozdzielić miejsce do zabawy i będzie ewoluował w swojej ćwiartce pola, aby zachować boczną odległość co najmniej 1,5 metra. Krzyżowanie jest zabronione.
Po grze:
- Każdy z dwóch praktyków wykonuje własne czyszczenie okien i krat na wysokości 2 metrów za pomocą dwóch płaskich mopów zamontowanych na rączce miotły i dwóch wiader zawierających produkt wirusobójczy udostępniony przez klub lub autoryzowana struktura. Następnie czyszczą uchwyty miotły i uchwyty wiader.
Zasady dotyczące indywidualnych lekcji tenisa i paratennisa w fazie 1 powyżej dotyczą padel, tenis plażowy i gra w krótką palmę.
O ile lokalne władze publiczne nie postanowią inaczej, lekcje indywidualne i grupowe są dozwolone na całym terytorium w następujących granicach:
- Tenis i paratennis: 6 uczniów + 1 profesjonalny nauczyciel na dziedzinę.
- Padel : 3 uczniów + 1 profesjonalny nauczyciel na każde boisko lub 4 uczniów + 1 profesjonalny nauczyciel poza placem zabaw.
- Tenis plażowy: 4 uczniów + 1 profesjonalny nauczyciel na pole.
- Gra w krótką rękę: 4 uczniów + 1 profesjonalnego nauczyciela na dziedzinę, pod warunkiem, że uczeń przyniesie własną rakietę (bez pożyczki rakietowej).
W odniesieniu do lekcji grupowych i podwójnej zabawy (przypomnienie punktu III-5) profesjonalni nauczyciele proszeni są o dostosowanie swoich praktyk nauczycielskich, aby faworyzować warsztaty i ćwiczenia z zachowaniem odległości, a także zwiększyć świadomość graczy z gestami barierowymi. W przypadku lekcji grupowych z udziałem więcej niż 4 graczy liczba uczniów w obszarze gry nie może przekraczać 4; w związku z tym pole do gry należy traktować jako podzielone na 4 części, z 1 uczniem w każdej części, pozostałym graczem (graczami) czekającymi na swoją turę lub uczestniczącym w innym warsztacie poza tym miejscem, zgodnie z zasadą obrót.
Nauczyciele posiadający CQP ET lub CQP AMT są upoważnieni do wznowienia działalności polegającej na nadzorowaniu lekcji grupowych przy jednoczesnym poszanowaniu tego, na co pozwala ich dyplom.