Padel Magazine - W dniach od 20 do 23 marca w Madrycie firma Marketing MADISON zorganizowała pierwsze międzynarodowe targi poświęcone Padel (i golf).
Ponad odwiedzających 7000 i akredytowanych przez 150 specjalistów przekroczyło ścieżki.
Na zaproszenie odpowiedziało 24 wystawców (federacje, marki, producenci, kluby i inne).
Marki Dropshot, Kaitt, Vision, Akkeron, Bull Padel a zwłaszcza ten niecierpliwie wyczekiwany… Adidas Padel w którym mogliśmy odkryć jego pierwszą kolekcję rakiet i jego Padel, ze szczególnym uwzględnieniem czarnej powierzchni.
Dzień otwarcia okazał się wielkim sukcesem: politycy, VIP-y i opinia publiczna pojawili się licznie.
Hiszpański aktor Bertin Osborné próbował swoich sił Padel pod publicznym spojrzeniem ...
Zarówno na boisku, na którym jeździ Red Eleven, jak i na torze Adidasa, którego globalna premiera miała miejsce w Padel Pro Show, ponad sześćdziesiąt godzin aktywności pozwoliło publiczności na interakcję z graczami: Fede Quiles (Drop Shot), Aday Santana (Kaitt), Iciar Montes (Bullpadel) lub Gaby Reca (Bullpadel), Pedro Alonso Martinez i Marta Ortega Roby Gattiker (Adidas).
Pierwsze dni programu 2 poświęcone były profesjonalistom, których tematy takie jak:
A zwłaszcza:
Firma MADISON, kierowana przez dyrektora studiów Alberto Cuestę, skorzystała z okazji, aby zaprezentować swoje opracowanie na temat Padel.
Szacuje się, że liczba praktykujących w Hiszpanii wynosi 2.300.000 62 38, XNUMX% to mężczyźni, a XNUMX% kobiety. Wskazuje jednak, że jest coraz więcej kobiet praktykujących, a różnica między mężczyznami maleje.
Wysoka klasa społeczna reprezentuje 20% praktyków wobec 60% dla klasy średniej i 15% dla niskiej klasy społecznej. Dane, które przekładają się na demokratyzację tego sportu.
Jak przyznał Luis Garcia, dyrektor Padel Agencja Pro Show i Madison, „The Industry Padel zareagował bardzo pozytywnie na program. Forum to stało się skrzyżowaniem dróg dla profesjonalistów, którzy poszukują możliwości biznesowych i nowych rozwiązań biznesowych poprzez wystawców, spotkania zawodowe, spotkania i równoległe inicjatywy, które opracowaliśmy. To utwierdza nas w przekonaniu, że we wszechświecie istnieje luka do wypełnienia Padelbranża potrzebuje miejsca spotkań, forum do dzielenia się najnowszymi wiadomościami, innowacjami i wiedzą generowaną każdego roku w branży, mając jeden główny cel: handel… i to jest w tej tradycji że pracowaliśmy i będziemy to robić w 2015 r. ”.
Do zobaczenia w 2015.