Kategorie: NEWSPadel Biznes

Potencjał padel

Spróbujemy zlokalizować plik padel dziś i jakie są plany na przyszłość.

Le padel ewoluuje co miesiąc, a jego projekty powstały w 2017 i 2018 roku, takie jak „my padel tour ”zyskuje na popularności.

 Francuski zespół padel został zbudowany w tym roku i już bierze udział w konkursach na całym świecie. Ich wydajność zwiększa komunikację wokół padel Francuski, a to umożliwia dotarcie do kanałów sportowych, takich jak „Infosports”, i lepszą widoczność.

Wiele projektów jest w trakcie negocjacji, na przykład utworzenie klubu padel w 15th dzielnica Paryża, która pozwoliłaby tej praktyce sportowej znaleźć się w sercu dużego miasta, a nie na przedmieściach, do których czasami ludzie mają trudny dostęp.

Ponadto prezentacja padel na Igrzyskach Olimpijskich w Paryżu w 2014 r. jest nadal aktualna, co wskazuje na potencjał tego sportu i ewolucję, jaką może mieć w przyszłości.

Niedawno byliśmy świadkami uruchomienia Network 4padel który staje się największym klubem padel regionu Bordeaux z ponad 7 kortami padel. Marka mocno uderza w 2018 roku z ponad 45 padel rozprowadzany w całej Francji w 15 klubach. Coraz częściej pojawiają się ważne marki dla padel chcąc rozpocząć działalność we Francji i stać się punktem odniesienia dla domeny padel français.

Mnóstwo projektów pojawia się każdego miesiąca w padel co pokazuje, że ta praktyka sportowa jest od 2018 r. solidnie nadzorowana przez FFT i że wdrażana jest solidna strategia. Nie sposób nie zauważyć popularności padel eksplodują w 2019 roku dzięki tym różnym projektom, które sprawiają, że ta sportowa praktyka jest coraz bardziej widoczna.

Publié par
Tanguy Le Roux