Premier Padel : korzystając z doświadczeń PSG

Wywiad przeprowadzili nasi koledzy z Diario Olé, Ziad Hammoud, z Premier Padel, porównuje strategię nowego oficjalnego toru FIP ze strategią Paris Saint-Germain.

Podczas gdy Greenweez Paris Premier Padel Major właśnie skończony, Hammoud wyjaśnia ambicje obwodu finansowanego przez QSI:

„Chodzi o to, aby uczyć się na podstawie tego, co zrobiliśmy w PSG, aby powtórzyć wszystko, co możemy padel. Początkowo w PSG chcieliśmy pracować nad widocznością, brandingiem, marketingiem, profesjonalizacją klubu. A my chcielibyśmy przenieść to wszystko do świata padel, zawsze ucząc się na własnych błędach”.

Oświadcza również, że Prezydent m.st Premier Padel, Nasser al-Khelaïfi, jest prawdziwym uzależnionym od dyscypliny:

„Nasser ma bzika na punkcie padel, jak wielu nowych ludzi w tym sporcie, a jego głowa jest zawsze pełna pomysłów. We wszystko bardzo się angażuje, ale przede wszystkim wykorzystuje swoją strategiczną wizję i wiedzę dla globalnego rozwoju. Pomyślał o miejscach takich jak te, w których się dzisiaj znajdujemy. On jest taki szalony padel że wydaje mi się, że już nie gra w tenisa (śmiech)”

Publié par
Xan Tafernaberry