Siux : przegląd 10 lat bogatych w doświadczenie

Świat padel kontynuuje niepowstrzymany wzrost na całym świecie, a wraz z nim Siux, marka specjalizująca się w padel, nadal zapewnia zaawansowaną technologię i produkty wysokiej jakości.

Siux, od 2012

Początki marki sięgają września 2012 roku, kiedy to narodził się ambitny projekt mający na celu wykonanie Siux jedna z flagowych marek padel krajowych i międzynarodowych. Ideą było zaoferowanie najwyższej jakości rakiet, które pozwoliłyby na ewolucję tego sportu, a także poprawę wyników amatorskich i profesjonalnych graczy. the padel to sport wrażeń i pala Siux pomaga zmaksymalizować wrażenia gracza.

Pierwsze lata były bardzo ekscytujące. The Siux Optimus miał zaszczyt być pierwszą mocną rakietą tej marki. Jednocześnie innowacyjność jest wpisana w DNA firmy Siux, o czym świadczy wprowadzenie trzech warstw węgla, absolutna nowość w sektorze, a także włączenie różnych rodzajów gumy.
Narodziny hiszpańskiej marki uświęcił podpis jednej z gwiazd World Padel Tour : Chico Gomes. Brazylijski gracz, wówczas numer 9 w międzynarodowym rankingu, postawił markę w centrum uwagi.

Pierwsze rakiety wyprodukowane w Hiszpanii

S 2013, Siux rozpoczęła produkcję swoich pierwszych rakiet w Hiszpanii. Projekty ewoluowały, aw głównych modelach marki zaczęto wprowadzać nowe materiały. W tym samym czasie narodziła się jedna z ikon hiszpańskiej marki: the Siux Diabeł. Jest to rakieta, która od momentu premiery została bardzo dobrze przyjęta przez wszystkich fanów i graczy. The Siux Diablo stało się punktem odniesienia na korcie dzięki swojej wyjątkowej wydajności.

Rok 2014 był rokiem konsolidacji Siux dzięki wielkiemu sukcesowi wszystkich swoich rakiet, z prawie 20 najlepszymi modelami na rynku, skierowanymi do różnych typów graczy. Słynny już Diablo charakteryzował się 100% karbonową strukturą 3k, w tym rurową, bardzo efektownym designem i emblematycznym kolorem, złotym.

2015, Siux zbudował własną fabrykę

S 2015, Siux zbudowała własną fabrykę, aby rozwijać swoje palas o najwyższej jakości technologicznej. W ten sposób marka bezpośrednio kontroluje cały proces produkcji i jakości, aby zaprezentować światu najlepsze rakiety na rynku. To był ten rok Siux wprowadził na rynek Diablo Granph, ostateczną ewolucję marki i jak dotąd najbardziej udany model firmy. Ta rakieta szybko stała się jednym z najbardziej poszukiwanych modeli przez graczy na całym świecie.

Ponadto narodziła się kolejna z najbardziej charakterystycznych serii marki: the Siux Pegaz. Podpis słynnego Cristiana Gutiérreza poprowadził ten start, w którym Argentyńczyk grał rakietą Siux Luksus Pegaza. Ta słynna rakieta łączyła najnowszą generację włókna węglowego z warstwami nowego włókna węglowego 24K. Pegasus Luxury oferował najbardziej niezwykłą moc wśród nowych rakiet Siux. Dodatkowo, jego szeroki sweet spot, czarna miękka pianka EVA i grafen dodają dodatkowej energii przy każdym strzale. Asortyment Pegasus obejmował również inne technologie, takie jak węgiel 1K, który również był wówczas w czołówce.

2017, pierwsza rakieta Siux dla kobiet

Rozwój padel zaczął przekraczać bariery narodowe, kiedy Siuxw 2017 roku rozpoczęła ekspansję międzynarodową od sprzedaży do reszty Europy na kontynencie amerykańskim i afrykańskim. Międzynarodowość marki jest wpisana w jej DNA od samego początku. W tym roku narodziła się pierwsza rakieta przeznaczona dla kobiecej publiczności Siux ręką Diablo z lżejszą wagą i bardziej odpowiednimi materiałami. Hiszpańska firma stawia na padel kobiecy z podpisem Pauli Eyheraguibel, wówczas numer 5 na świecie. Ponadto miał w swoich szeregach młodą Paulę Josemaríę, obecną trzecią światową pozycję.

W kolejnych latach narodziły się najważniejsze innowacje, takie jak mieszana rurka z włókna węglowego i szklanego, włączenie wzmocnień kevlarowych do rdzenia i ramy rakiety. Rozpoczęła także odrodzenie w kierunku bardziej minimalistycznej estetyki.

To od 2018 r Siux rozszerzyła swój udział w tym sporcie, sponsorując dwóch zawodników Antonio Carneros i Rubén de Diego padel najbardziej medialnych foteli tamtych czasów.

W 2019 roku wprowadzono czarną wersję Diablo ze 100% karbonową szytką. To była jedna z pierwszych rakiet padel z minimalistyczną estetyką na rynku.

W 2020 roku, po raz pierwszy w swojej historii, Siux został oficjalnym sponsorem World Padel Tour (do toreb), co pomogło nadać marce widoczność na profesjonalnym torze padel.

Stupa i Sanyo dołączają Siux

Rok później zespół graczy reprezentowanych przez markę zaczął się powiększać, zwłaszcza dzięki podpisaniu kontraktu z Patty Llaguno, członkiem Top 10 World Padel Tour. Na Vigo Open Patty została pierwszą zawodniczką marki, która wygrała turniej tego poziomu. W tym samym roku Hiszpan wygrał wraz z Javim Ruizem, kolejnym zawodnikiem sponsorowanym przez markę. Siux staje się również oficjalną rakietą Hiszpańskiej Federacji padel a także debiutuje jako oficjalny sponsor Federacji Kastylii i Leon oraz Księstwa Asturii.

W następnym roku do zespołu dołączyło dwóch światowej sławy zawodników Siux : Franco Stupaczuk i Sanyo Gutiérrez. Stupa i Sanyo, którzy byli mistrzami świata z argentyńską drużyną w Dubaju, są dwoma graczami w pierwszej dziesiątce świata.


W tym roku marka przekształciła się w nowe formy z nowymi materiałami i twardościami, aby uzyskać dostęp do wszystkich celów. Zawsze szukając nowych sposobów na ulepszenie swoich produktów, stawiając na najlepsze materiały, marka wprowadziła innowacje dzięki nowym technologiom, takim jak wzmocnienia w rdzeniu Dyneema, które pomagają zredukować wibracje. Polegała również na ShockOut, liderze w dziedzinie akcesoriów do sportów rakietowych, aby poprawić wydajność rakiet.
W ten sposób marka nadal ewoluuje i dominuje na rynku dzięki legendarnym produktom Pegasus i Diablo jako sztandarowym produktom, a także rewolucyjnym produktom Electra, Trilogy, Fenix, Genesis i Spyder, z których korzystają takie gwiazdy jak Patty Llaguno i Lucho Capra,

Publié par
Zespół zarządzający Padel Maj
tagi: Siux