Marka, której celem jest uczestnictwo w rozwoju dyscypliny, rynku o wysokim potencjale, polegała na doświadczeniu i wiedzy specjalistycznej swojego hiszpańskiego menedżera produktu, Javier Llebot Lozano, aby zbudować swój pierwszy asortyment padel.
Dla niego ważne było uproszczenie dyskursu wokół produktu: „Le padel to zatomizowany rynek marek z nadmiernie złożonymi dyskursami produktowymi. Wydawało się konieczne, aby wrócić do podstaw gry i zainstalować marketing, który był łatwy do zrozumienia dla wszystkich graczy padel."
Asortyment składa się z 2 „palas”:
„Wall Breaker” dla gracza, który chce zmaksymalizować wybuchowość i moc.
„Wall Master” dla gracza, który chce zmaksymalizować zwrotność, precyzję i komfort.
Uważa się, że wszystko wzmacnia każdy styl gry: kształt sita, twardość rdzenia, ciężar i równowaga.
Ofertę uzupełniają kulki 2 opracowane wspólnie z Bridgestone:
Tecnifibre, dzięki swojemu specjalistycznemu podejściu, przyspieszy pojawienie się padel w całej Europie.
Jérémy Scatena, mistrz Francji z 2015 roku, zostaje ambasadorem marki na najbliższe 5 lat