Przede wszystkim przed rozpoczęciem gry gracze 4 muszą się skonsultować, aby sprawdzić, czy wycieczki są dozwolone. Na przykład, gdy gracz uderzy 3, po zgodzie zawodników przed rozpoczęciem gry, drużyna przeciwna może wybiec na zewnątrz i spróbować złapać piłkę, aby ją ponownie wprowadzić do gry i kontynuować punkt, jeśli piłka jest z powrotem w polu. W takim przypadku dozwolona jest gra zewnętrzna.
Jeśli w innym przypadku nie dopuścisz do wypraw w teren, gdy przeciwnik uderzy w swojego roztrzaskania i opuści piłkę przez 3, punkt zostanie zakończony, a drużyna, która została rozbita, zdobędzie punkt.
Jeśli serwujesz, piłka wykonuje „let”, a następnie odbicie w prawym polu, ale dotyka siatki po pierwszym odbiciu, piłka fauluje. Teraz, kiedy serwujesz i piłka jest „puszczona”, odbija się w odpowiednim kwadracie i wychodzi za drzwi zaraz po uzyskaniu pozwolenia na grę zewnętrzną, serwer może podać pierwszą piłkę lub drugą piłkę.
Jeśli gra na zewnątrz jest dozwolona, usługa „pozwól” następnie kontynuuje, piłka będzie dobra.
Jeśli gra na zewnątrz jest niedozwolona, usługa „pozwól” następnie wykonuje, piłka fauluje.
Do usług: GRAJ!