Sport jest ulubionym miejscem wypoczynku Francuzów. Badanie przeprowadzone przez Dyrekcję Generalną ds. Spółek wykazało, że w 2016 r. Rynek sportowy reprezentował we Francji 37 miliardów euro, czyli prawie 2% PKB tego kraju.
Rynek sportowy jest również bardzo konkurencyjnym sektorem: każdego roku otwiera się bardzo wiele klubów i hal sportowych. Ale zarządzanie tymi infrastrukturami wymaga dużo czasu i inwestycji. Rozwijanie i utrzymywanie klienteli członków to prawdziwe wyzwania, które wymagają codziennej pracy.
Nie tracić czasu ani pieniędzy, Loïc Tap, nauczyciel sportu i menadżer ds. Komunikacji w swoim klubie „Tennis Squash” Padel Club du Mas ”w Perpignan, wyobraził sobie Gestion Sports, innowacyjne, inteligentne i elastyczne narzędzie do zarządzania odpowiednie dla menedżerów klubów sportowych. Loïc Tap używa tego narzędzia we własnym klubie, więc jest pierwszym menedżerem klubu we Francji, który używa tak potężnego i wydajnego narzędzia informatycznego!
Gestion Sports ułatwia pracę zespołową i prezentuje innowacyjne funkcje mające na celu ożywienie klubu. To narzędzie ma w szczególności bardzo rzadką funkcjonalność we Francji: tworzenie automatycznych części. Wszyscy gracze mogą automatycznie dodawać do gier i poznawać nowych partnerów na tym samym poziomie. Menedżer będzie mógł wygenerować jeszcze więcej części dzięki narzędziu IT.
Czy chciałbyś dowiedzieć się, jak działa Sports Management podczas demonstracji możliwego projektu redakcyjnego?