Kategorie: MarquesNOX Padel

Nox, oficjalna rakieta na WPT Challenger do 2023 roku

NOX podpisuje umowę sponsorską techniczną z Ultimate Padel Company (UPC) i jego rakieta stają się oficjalną rakietą WPT Challenger.

NOX zawarł oficjalną roczną umowę sponsorską z ostateczny Padel Company (UPC), operator WPT Challenger do 2023 roku. Marka firmy JJ Ballvé Sports z siedzibą w Barcelonie wzmacnia w ten sposób swoje powiązania z World Padel Tour.

„Ponadto, wspierając tor WPT Challenger, wspieramy graczy na bardzo wysokim poziomie, którzy nie zawsze mają okazję być znani ogółowi społeczeństwa” - powiedział Alfonso Bastida, dyrektor marketingu NOX - „Pomagamy rozwijać padel razem".

„Tor Challenger pozwoli nam wzmocnić naszą obecność na terytorium kraju, ale przede wszystkim nadal docierać do fanów na całym świecie za pośrednictwem transmisji strumieniowych i rozwijać naszą strategię internacjonalizacji”Dodał.

Wlać prezes UPC Jesús Ferrersponsorowanie NOX ma zasadnicze znaczenie dla ewolucji WPT Challenger: „To marka, która jest bardzo ceniona i kochana przez fanów” - wyjaśnia Jesús Ferrer - „A także reprezentuje wartości całkowicie zgodne z naszymi, takie jak wysiłek, pasja i konkurencyjność”.

W 2019 roku NOX zrobił kolejny krok w swojej strategii globalizacji, stając się oficjalne rakiety śnieżne World Padel Tour. Umowa niedawno przedłużony do 2024 r.

W przypadku WPT Challenger i do 2021 roku NOX będzie używał rozszerzenia wybór rakiet śnieżnych padel urzędnik World Padel Tour.

Trzy z nich odpowiadają high-endowi marki lub luksusowy World Padel Tour, opracowany przy użyciu najnowszych technologii i materiałów, przeznaczony dla najbardziej wymagających i doświadczonych graczy. Te rakiety to Nerbo WPT (kształt rombu), Tempo WPT (kształt kropli wody) i Nexo WPT (kształt okrągły).

Pozostałe cztery należą do gamy Zaawansowane World Padel Tour. Te rakiety są przeznaczone dla graczy na poziomie średnio zaawansowanym, którzy nie chcą rezygnować z rakiet wyczynowych i zaawansowanych technologii rakietowych. Te rakiety to Attraction WPT (diament), Emotion WPT (kropla wody) i dwie Equation WPT (okrągłe), z których jedna jest bardziej skierowana do żeńskiej publiczności, która szuka nieco lżejszych palas.

Marka jest oczywiście bardzo obecna na World Padel Tour z gwiazdami, którymi są Tapia, Lamperti i bliźniaki Alayeto, ale także z dużą liczbą graczy, którzy prawdopodobnie wezmą udział w turniejach Challenger, takich jak francuski Léa Godallier i Benjamin Tison!

 

Źródło: noxsport.pl

Publié par
Zespół zarządzający Padel Maj