Rossignol uważa, że padel zyje " bardzo interesujące chwile w Hiszpanii, ale także na arenie międzynarodowej ”. Ona chce " wziąć udział w tej wielkiej przygodzie rozwoju padel ".
W tym celu zdecydował się opracować 9 rakiet padel z różnymi technologiami i wrażeniami dla graczy:
Dlatego istnieją 3 zakresy dla wszystkich rodzajów gier i wszystkich cen. Rakiety okrągłe, rakiety diamentowe… W każdym asortymencie francuska marka będzie oferować od 2 do 4 rakiet.
Solidne rakiety śnieżne: to jedna z bitew, które Rossignol chce stoczyć. Uważa, że klasyczne przemysłowe rakiety śnieżne niekoniecznie są mocne i należy je regularnie wymieniać. Z metodą projektowania rakiet padel Rossignol, jego rakiety powinny być mocniejsze niż zwykłe rakiety.
Pablo Ayma już przeszedł pod skórę głowy Padel Magazine i Jean-Marc Hérard. Jest więc ponownie ambasadorem francuskiej marki padel.
Rossignol chce się urozmaicić. „Przez bardzo długi czas Rossignol był świetną marką tenisową Mówi marka. Teraz chce zostać „ niezbędny padel międzynarodowo Mimo że Rossignol zamierza „ skupić się na razie przede wszystkim na rynku hiszpańskim ".
Rynek francuski ”nie zostanie zapomniany, ponieważ powinien zaatakować rynek europejski na początku przyszłego roku".
Rossignol wyjaśnia, że dostosował technologie, które nabył w wielu innych sektorach sportowych, aby zaoferować rakietę padel o wysokiej wartości dodanej. Te rakiety od padel zostanie wyprodukowany w Hiszpanii. Rossignol chce zatem pokazać, że " chce dywersyfikować się od konkurentów, którzy produkują głównie w Azji ".
Gdyby Rossignol zaatakował teraz rynek hiszpański, Rossignol mógłby wystąpić w bardzo prestiżowym konkursie padel wkrótce rozpocznie swoją działalność padel we Francji.
Ale cisza ... na razie!