My Center poszukuje menadżera centrum do jednego ze swoich klubów w Montpellier
My Center poszukuje menadżera centrum do jednego ze swoich klubów zlokalizowanych w okolicach Montpellier.
Prezentacja firmy:
Moje Centrum, SARL dostępny w "Klub Sportowy" do treningów rekreacyjnych, w „Akademii” zarządzania i szkolenia zawodników drużyny francuskiej (nr 1 we Francji w szkoleniu dzieci w wieku 10–12 lat) oraz w „Centrum Szkoleniowym” przeznaczonym dla zarejestrowanych nauczycieli tenisa na trening Padel” za uzyskanie DE (dyplomu państwowego).
Twoje zadania:
Menedżer centrum odpowiada za funkcje strategiczne i operacyjne klubu, zapewniając rozwój struktury.
Jesteś odpowiedzialny za zarządzanie, administrowanie i kontrolowanie wszystkich zadań klubu: administracja, personel, organizacja, finanse. Twoja rola wymaga pewnej wszechstronności.
Główne zadania (zadania administracyjne i sekretarskie):
Rozwój komercyjny i promocja klubu wśród zróżnicowanej klienteli: osób prywatnych, firm, organów oficjalnych itp.
Synergia funkcji administracyjnych, zarządczych, sportowych i rozwojowych.
Udział w opracowywaniu, monitorowaniu i zarządzaniu budżetami (wycenami).
Monitorowanie faktur, płatności i przypomnień.
Tworzenie i aktualizacja baz danych (klienci/potencjalni klienci).
Zarządzanie finansami klubu w ścisłej współpracy z dyrektorem finansowym.
Promocja dobrego wizerunku padel, tenis i klub.
Kierowanie i zarządzanie różnymi interesariuszami w klubie (nauczyciele, studenci pracujący i studiujący, interesariusze zewnętrzni).
Przestrzeganie polityki i regulaminu klubu.
Zarządzanie relacjami z klientami i partnerami zewnętrznymi.
Organizacja imprez:
Projektowanie i organizacja działań, wydarzeń i konkursów.
Zarządzanie organizacją, przewidywanie i monitorowanie logistyki niezbędnej do sprawnego przebiegu wydarzeń, w razie potrzeby wnioski o pozwolenia administracyjne.
Zarządzanie prywatyzacjami, zaproszeniami i rejestracjami, jeśli to konieczne.
Zarządzanie klubem obejmuje:
Fizyczna i telefoniczna recepcja klientów, zarządzanie i optymalizacja rezerwacji, obsługa baru, zarządzanie i odbiór klubów.
Zapewnia należyte utrzymanie i prezentację dedykowanych przestrzeni padel (szatnie, klub, plac zabaw, pro-shop).
Wymagane umiejętności :
Szkolenia Bac+3/Bac+5 z zakresu zarządzania administracją, zarządzania organizacjami sportowymi lub Imprezami Sportowymi.
Dynamizm, samodzielność, umiejętność zarządzania i konfigurowania projektów, dobre umiejętności interpersonalne i umiejętność dialogu ze wszystkimi interesariuszami.
Responsywność, umiejętność organizacji i adaptacji.
Umiejętności organizacyjne, praca zespołowa, proaktywność, radzenie sobie ze stresem i nieprzewidzianymi zdarzeniami.
Wiedza o padel obowiązkowy.
Cenione: doświadczenie w zarządzaniu, znajomość branży sportowej.
Umiejętność pisania i dobra znajomość ortografii.
Kiedy i kontakt
Data rozpoczęcia : Lato 2024 wynagrodzenie : Zgodnie z profilem Miejsce pracy : W okolicach Montpellier Horaires : Elastyczny
Aby aplikować, wyślij swoje CV i list motywacyjny na adres mycenterholding@gmail.com