StarVie niedawno opublikował aktualizację gwarancji dla jego palas na swojej stronie internetowej. Skoncentruj się na nowych warunkach.
Gwarancja na produkt jest ważna w ciągu pierwszych 6 miesięcy od daty sprzedaży. Uznaje się, że jest to czas wystarczający na pojawienie się wady produkcyjnej. Po upływie tego okresu musisz wykazać, że wada rakiety wynika z wady fabrycznej i jest ważna przez okres maksymalny czas trwania dwa lata, co jest naprawdę dużo jak na pala!
Aby palacz był uwzględniony w procedurze gwarancyjnej, musi: posiadają wadę uniemożliwiającą jej prawidłowe użytkowanie w całości lub w jednym z jego elementów. Za takie można również uznać wady dostrzegalne wizualnie. od momentu jego wytworzenia.
Oznacza to, że wszystkie wady, co do których udowodniono, że mają swoje źródło w produkcji rakiety padel sobie będą akceptowane w ramach gwarancji.
Oczywiście, jeśli pogorszenie wynika z niewłaściwego użytkowania z Twojej strony, nie otrzymasz żadnego odszkodowania.
Przede wszystkim musisz iść w sklepie, w którym kupiłeś swoją rakietę padel z paragonem. To sklep skontaktuje się z serwisem gwarancyjnym StarVie, który w przypadku akceptacji przetworzy gwarancję z działem technicznym marki i udzieli odpowiedzi bezpośrednio sklepowi.
Jeśli produkt został zakupiony na oficjalnej stronie StarVie, musisz napisać e-mail do serwisu gwarancyjnego na adres Kasia@starvie.com zgłoszenie incydentu i opisanie problemu z rakietą. Musisz podać następujące informacje w tym samym e-mailu : zdjęcie ogólne, aby sprawdzić ogólny stan rakiety lub czy była poddawana jakimkolwiek modyfikacjom; oraz inny obraz konkretnej usterki starać się dokonać wstępnej oceny uszkodzeń lub usterek, a także numer zamówienia internetowego, data zakupu i numer seria pałacu.
Dział gwarancji odpowie, aby poinformować Cię o procedurze, którą należy zastosować po zbadaniu danych.
Gdy dział gwarancyjny zbada rakietę, przystąpi do:
Oto wszystko, co musisz wiedzieć o nowych gwarancjach Starvie!