StarVie: palas gwarantowane przez dwa lata!

StarVie niedawno opublikował aktualizację gwarancji dla jego palas na swojej stronie internetowej. Skoncentruj się na nowych warunkach.

Czas trwania gwarancji Starvie

Gwarancja na produkt jest ważna w ciągu pierwszych 6 miesięcy od daty sprzedaży. Uznaje się, że jest to czas wystarczający na pojawienie się wady produkcyjnej. Po upływie tego okresu musisz wykazać, że wada rakiety wynika z wady fabrycznej i jest ważna przez okres maksymalny czas trwania dwa lata, co jest naprawdę dużo jak na pala!

Jakie są warunki tej gwarancji?

Aby palacz był uwzględniony w procedurze gwarancyjnej, musi: posiadają wadę uniemożliwiającą jej prawidłowe użytkowanie w całości lub w jednym z jego elementów. Za takie można również uznać wady dostrzegalne wizualnie. od momentu jego wytworzenia.

Oznacza to, że wszystkie wady, co do których udowodniono, że mają swoje źródło w produkcji rakiety padel sobie będą akceptowane w ramach gwarancji.

Oczywiście, jeśli pogorszenie wynika z niewłaściwego użytkowania z Twojej strony, nie otrzymasz żadnego odszkodowania.

Co zrobić, jeśli kupiłeś produkt Starvie w sklepie

Przede wszystkim musisz iść w sklepie, w którym kupiłeś swoją rakietę padel z paragonem. To sklep skontaktuje się z serwisem gwarancyjnym StarVie, który w przypadku akceptacji przetworzy gwarancję z działem technicznym marki i udzieli odpowiedzi bezpośrednio sklepowi.

Co zrobić, jeśli kupiłeś produkt Starvie online

Jeśli produkt został zakupiony na oficjalnej stronie StarVie, musisz napisać e-mail do serwisu gwarancyjnego na adres Kasia@starvie.com zgłoszenie incydentu i opisanie problemu z rakietą. Musisz podać następujące informacje w tym samym e-mailu : zdjęcie ogólne, aby sprawdzić ogólny stan rakiety lub czy była poddawana jakimkolwiek modyfikacjom; oraz inny obraz konkretnej usterki starać się dokonać wstępnej oceny uszkodzeń lub usterek, a także numer zamówienia internetowego, data zakupu i numer seria pałacu.

Dział gwarancji odpowie, aby poinformować Cię o procedurze, którą należy zastosować po zbadaniu danych.

Co się dzieje po zbadaniu pala?

Gdy dział gwarancyjny zbada rakietę, przystąpi do:

  • naprawa : serwis techniczny naprawi rakietę, jeśli to możliwe i zostanie zwrócona do Ciebie.
  • przy wymianie : pala zostaje zastąpiony nowym. Zawsze zwracany jest ten sam przedmiot i nie ma możliwości jego wymiany na inny. Jeśli nie ma już zapasów, ponieważ jest to przedmiot z poprzednich sezonów, zostanie zastąpiony nowym przedmiotem lub równoważnym przedmiotem o dostępnych cechach.
  • w przypadku odrzucenia: Serwis techniczny po zbadaniu wady stwierdza, że ​​towar nie ma wady fabrycznej i nie podlega wymianie lub naprawie. W takim przypadku oryginalny produkt zostanie zwrócony klientowi. Jeśli klient nie jest zadowolony i życzy sobie powtórnej oceny produktu, to koszty wysyłki będą na jego koszt.

Oto wszystko, co musisz wiedzieć o nowych gwarancjach Starvie!

Publié par
Nasser Hoverini