[typ pola = „cień”]
Problem: Ostatnią ważną rzeczą, którą należy rozwiązać w zarządzaniu podwójnymi ścianami, jest sposób radzenia sobie z kątem / narożnikiem i jego niepewnością. Bardzo szczególny przypadek, w którym piłka odbije się bardzo blisko skrzyżowania okien 2 (bok i dół), a gracz nie może wiedzieć, czy piłka najpierw odbije się najpierw na bocznym oknie lub na szybie z dołu lub z rogu. Oznacza to, że gracz nie jest w stanie przewidzieć trajektorii lotu piłki i odpowiednio ją ustawić.
Rozwiązanie: W takim przypadku, aby móc przewidzieć wszystkie możliwe trajektorie piłki, gracz musi towarzyszyć piłce do rogu z rakietą przed sobą gotową do oddania strzału.
Zbliżając się do kąta gracz:
-Jeśli wykonasz klasyczny strzał, jeśli piłka w końcu biegnie wzdłuż ściany bocznej (forhend dla prawego zawodnika i backhand dla gracza po lewej)
- lub wykonaj obrót, podążając za piłką, jeśli tworzy podwójną ścianę, która się otwiera (ściana boczna następnie ściana topi się) i uderza w forhend dla lewego gracza i backhand dla gracza zaraz po jego obróceniu.
- mieć refleks i szybkość reakcji, aby szybko wyczyścić, jeśli piłka po prostu stuknie kąt okien 2 i wyskoczy prosto na gracza.
Często popełnia błąd: zawodnik jest wolny w kierunku środka kortu, jakby chciał uderzyć w podwójną ścianę, która się otwiera, a raz na 2, piłka pójdzie po drugiej trajektorii i podąży za ścianą boczną. Gracz będzie wtedy za daleko, aby złapać piłkę, która pozostawiła w drugim oknie… Raz w 2 będzie dobrze ustawiony, co nie wystarczy, celem jest zbliżenie się do 100% tempa sukces!
Twoja kolej !