Jordi Ravirosa: „10 bardzo intensywnych lat Black Crown"

Mieliśmy okazję przeprowadzić wywiad z tzw CEO of Black Crown, Jordi Ravirosa, spogląda wstecz na historię marki, która świętuje swoje 10 lata oraz o jego planach na przyszłość.

Padel Magazine : Black Crown obchodzi swoje 10-lecie, w ciągu zaledwie kilku lat marka odniosła sukces, stając się jedną z wiodących marek w padel na całym świecie, jakie są przyczyny tego sukcesu?

Jordiego Ravirosa : „To było 10 bardzo intensywnych lat, z wielkim wysiłkiem i dużą ilością czasu spędzonego na rozwijaniu tego projektu. Dekada, podczas której uwielbialiśmy również uczestniczyć w ewolucji padel na świecie. To szansa, aby móc pracować dla tego sportu, który tak bardzo nas pasjonuje. W ciągu tych dziesięciu lat rynek dla padel przeszedł ogromną ewolucję, przeszedł od sportu, który był uprawiany prawie wyłącznie w Hiszpanii i Argentynie, do sportu, który jest coraz bardziej obecny na świecie. “

Francuzka Fiona Ligi i ona Black Crown Szczyt Nakano 3K

 

Padel Magazine : Jak udaje ci się robić palas, które zadowolą zarówno profesjonalnych graczy, takich jak Allemandi i Marrero, jak i amatorów?

Jordiego Ravirosa : „Praca z takimi graczami, którzy mają bardzo wysokie wymagania wobec produktów, ale jednocześnie pomagają nam rozwijać sprzęt do zawodów na najwyższym poziomie, to przyjemność i nauka na całe życie. Stamtąd, dzięki instruktorom, którzy na co dzień są w terenie z amatorami, udaje nam się dostosować nasze produkty tak, aby trafiały do ​​jak największej liczby osób.”

Adriana Allemandiego i jego Black Crown Powietrze Pitona

Padel Magazine : Black Crown jest marką o silnej międzynarodowej obecności; jaki jest procent Twojej sprzedaży między Hiszpanią a resztą świata?

Jordiego Ravirosa : „Zawsze chcieliśmy, aby nasza marka była jak najbardziej międzynarodowa. Od dwóch, trzech lat rozwój padel na świecie robi wrażenie i jest to oczywiście bardzo pozytywne dla naszego sportu. Nasze prognozy są takie, że w tym roku sprzedaż poza Hiszpanią będzie stanowić 50% naszych obrotów. “

Padel Magazine : Które kraje, Twoim zdaniem, mają największy potencjał wzrostu dla padel ?

Jordiego Ravirosa : ” Oprócz Hiszpanii i Argentyny, kraje, w których padel najbardziej rozwinięte są Francja, Szwecja, Włochy, Meksyk i Brazylia. Inne kraje, takie jak Niemcy czy Wielka Brytania, rozpoczęły swój rozwój nieco później, ale można śmiało założyć, że w nadchodzących latach będą głównymi rynkami. ”

Baharak Soleymani ze Szwecji i ona Black Crown Piton 7.0

 

Padel Magazine : Rok 2020 był bardzo wyjątkowy ze względu na kryzys zdrowotny. Jak wpłynął na Ciebie?

Jordiego Ravirosa : „Rzeczywiście, ten rok był wyjątkowy ze względu na pandemię. Ta sytuacja w taki czy inny sposób wpłynęła na nawyki ludzi we wszystkich sektorach. W sumie za padel, ponownie nastąpił wzrost liczby podmiotów, a tym samym potencjalny wzrost rynku. Kryzys zdrowotny spowodował, że wiele osób ograniczyło swoją mobilność, zmienił swoje przyzwyczajenia i teraz wiele rzeczy dzieje się w bliższym gronie. ”

Padel Magazine : Na koniec, jak mógłbyś podsumować ostatnie 10 lat Black Crown ? Gdzie będzie Black Crown za 10 lat ?

Jordiego Ravirosa : „Ostatnie 10 lat minęło w zawrotnym tempie, było bardzo intensywne i satysfakcjonujące. Naszą ambicją na przyszłość jest kontynuowanie działań krok po kroku, bycie zawsze bardzo blisko naszych klientów i dalsze opracowywanie produktów wysokiej jakości po konkurencyjnych cenach. Nie chcemy stracić naszej rodzinnej filozofii biznesowej.”

 

Publié par
Xan Tafernaberry