2021 był rokiem wyjątkowym dla padel a w szczególności dla marek. Liczby hiszpańskiej firmy Starvie wyszedł i pokaż bezprecedensowy wzrost!

Marka wpisuje się w trend z 2021 roku, czyli wzrost, jakiego nigdy wcześniej nie widziano, zarówno w kraju, jak i za granicą. Świadczą o tym liczby: jeśli skupimy się tylko na rynku hiszpańskim, rok zakończył się 22% wzrostem liczby licencji, wynika z danych z Hiszpańska Federacja Padel. Nasz sport zmienia się również w wymiarze i wielkości swojego rynku.

I marka Starvie to poczuła. Jego obroty, które wyniosły 2,68 mln euro, wzrosły do ​​6 mln euro w 2021 r., co oznacza wzrost o +122%: monumentalny!

I ta liczba nie wydaje się oszołomić dyrektora generalnego marki, Jorge Gomez de la Vega, który ogłasza "że ma nadzieję podwoić wynik uzyskany w 2022"!

Trzeba przyznać, że marka, która produkuje swoje luksusowe pala w Hiszpanii i sponsoruje takich graczy jak Bea Gonzalez i Javi Garrido, którzy wyróżnili się na WPT Miami Open, cieszy się bardzo dobrą opinią wśród fanów!

Nasser Hoverini

Pasjonuje się piłką nożną, odkryłam padel w 2019 roku. Od tego czasu szalona miłość do tego sportu do tego stopnia, że ​​porzuciłam mój ulubiony sport.

Tagi