Babolat to marka będąca dumą Francji w padel. Chce kontynuować swoją politykę rozwoju, pozycjonując się jako punkt odniesienia w padel Świat.

To długoterminowy cel francuskiej marki, która zdecydowanie stawia na innowacje w swoich produktach i która w przyszłym roku wprowadzi na rynek pierwsze buty w 100% dostosowane do potrzeb piłkarzy. padel.

Chęć Babolat

Babolat postaw na padel od prawie czterech lat:

Nasza strategia opiera się na wyjątkowym produkcie jakim jest obuwie, we współpracy z Michelin, a także na konkurencji World Padel Tour. Dziś dobrze znamy rynek, aby móc identyfikować się również z tym sportem.

To słowa szefa sprzedaży i marketingu Babolat, Aleks Pardo.

W tym roku 2018 był pierwszym rokiem z kolekcją wysokiej klasy rakiet węglowych, a na przyszły rok marka przygotowuje premierę „ pierwszego buta zaprojektowanego w 100% dla padel Według pana Pardo opracowano nową podeszwę, a but został dostosowany, aby ułatwić krótkie i szybkie ruchy.

To zobowiązanie do innowacji ma na celu Babolat marka wzorcowa również w padel.

Fred Bertucat, dyrektor Babolat Padel, Wyjaśnij to

Nie chcemy być liderem pod względem wielkości sprzedaży, ale jakości i innowacyjności. Moim głównym celem jest ułatwienie zawodnikom ćwiczeń, zaspokojenie ich potrzeb i przewidywanie przyszłości.

Mały innowacyjny rynek

Frédéric Bertucat uważa, że ​​wielu producentów rakiet nie wprowadza innowacji ani nie ma za mało.

 Nie ma dzisiaj powodu, aby zrozumieć, dlaczego jedna rakieta jest warta 100 €, a inna 250 €, z wyjątkiem tego, że jedna to włókno szklane, a druga węgiel. To nie wystarczy

Zanim zaczniesz przyglądać się innowacjom, nastąpi porządek na rynku, a my nadal będziemy mieć kilka marek od 5 do 10.

Stres po zakupie

Ze swojej strony Alex Pardo podkreśla, że ​​„  niektóre praktyki muszą zostać wyeliminowane w padel  ”, W odniesieniu do sprzedaży równoległej za pośrednictwem nieautoryzowanych kanałów.

Uważa, że ​​głównym problemem są złe doświadczenia zakupowe, jakie mogą mieć klienci.

Alex Pardo odnosi się do efektu stresu po zakupie ”  gracz, który jest bardzo zmotywowany do gry padel, idzie do sklepu, kupuje rakietę, a kiedy wraca do domu, otrzymuje wiadomość od konkurenta, który oferuje mu to samo z 30% rabatem  ”. Alex Pardo uważa, że ​​ważne jest, aby rynek zapewniał przyjemną obsługę klienta.

Alexis Dutour

Alexis Dutour jest pasjonatem padel. Dzięki szkoleniu z komunikacji i marketingu oddaje swoje umiejętności w służbie padel aby zaoferować nam artykuły, które są zawsze bardzo interesujące.