Babolat to marka będąca dumą Francji w padel. Chce kontynuować swoją politykę rozwoju, pozycjonując się jako punkt odniesienia w padel Świat.
To długoterminowy cel francuskiej marki, która zdecydowanie stawia na innowacje w swoich produktach i która w przyszłym roku wprowadzi na rynek pierwsze buty w 100% dostosowane do potrzeb piłkarzy. padel.
Chęć Babolat
Babolat postaw na padel od prawie czterech lat:
Nasza strategia opiera się na wyjątkowym produkcie jakim jest obuwie, we współpracy z Michelin, a także na konkurencji World Padel Tour. Dziś dobrze znamy rynek, aby móc identyfikować się również z tym sportem.
To słowa szefa sprzedaży i marketingu Babolat, Aleks Pardo.
W tym roku 2018 był pierwszym rokiem z kolekcją wysokiej klasy rakiet węglowych, a na przyszły rok marka przygotowuje premierę „ pierwszego buta zaprojektowanego w 100% dla padel Według pana Pardo opracowano nową podeszwę, a but został dostosowany, aby ułatwić krótkie i szybkie ruchy.
To zobowiązanie do innowacji ma na celu Babolat marka wzorcowa również w padel.
Fred Bertucat, dyrektor Babolat Padel, Wyjaśnij to
Nie chcemy być liderem pod względem wielkości sprzedaży, ale jakości i innowacyjności. Moim głównym celem jest ułatwienie zawodnikom ćwiczeń, zaspokojenie ich potrzeb i przewidywanie przyszłości.
Mały innowacyjny rynek
Frédéric Bertucat uważa, że wielu producentów rakiet nie wprowadza innowacji ani nie ma za mało.
Nie ma dzisiaj powodu, aby zrozumieć, dlaczego jedna rakieta jest warta 100 €, a inna 250 €, z wyjątkiem tego, że jedna to włókno szklane, a druga węgiel. To nie wystarczy
Zanim zaczniesz przyglądać się innowacjom, nastąpi porządek na rynku, a my nadal będziemy mieć kilka marek od 5 do 10.
Stres po zakupie
Ze swojej strony Alex Pardo podkreśla, że „ niektóre praktyki muszą zostać wyeliminowane w padel ”, W odniesieniu do sprzedaży równoległej za pośrednictwem nieautoryzowanych kanałów.
Uważa, że głównym problemem są złe doświadczenia zakupowe, jakie mogą mieć klienci.
Alex Pardo odnosi się do efektu stresu po zakupie ” gracz, który jest bardzo zmotywowany do gry padel, idzie do sklepu, kupuje rakietę, a kiedy wraca do domu, otrzymuje wiadomość od konkurenta, który oferuje mu to samo z 30% rabatem ”. Alex Pardo uważa, że ważne jest, aby rynek zapewniał przyjemną obsługę klienta.
Alexis Dutour jest pasjonatem padel. Dzięki szkoleniu z komunikacji i marketingu oddaje swoje umiejętności w służbie padel aby zaoferować nam artykuły, które są zawsze bardzo interesujące.