Sport jest ulubionym miejscem wypoczynku Francuzów. Badanie przeprowadzone przez Dyrekcję Generalną ds. Spółek wykazało, że w 2016 r. Rynek sportowy reprezentował we Francji 37 miliardów euro, czyli prawie 2% PKB tego kraju.

Rynek sportowy jest również bardzo konkurencyjnym sektorem: każdego roku otwiera się bardzo wiele klubów i hal sportowych. Ale zarządzanie tymi infrastrukturami wymaga dużo czasu i inwestycji. Rozwijanie i utrzymywanie klienteli członków to prawdziwe wyzwania, które wymagają codziennej pracy.

Nie tracić czasu ani pieniędzy, Loïc Tap, nauczyciel sportu i menadżer ds. Komunikacji w swoim klubie „Tennis Squash” Padel Club du Mas ”w Perpignan, wyobraził sobie Gestion Sports, innowacyjne, inteligentne i elastyczne narzędzie do zarządzania odpowiednie dla menedżerów klubów sportowych. Loïc Tap używa tego narzędzia we własnym klubie, więc jest pierwszym menedżerem klubu we Francji, który używa tak potężnego i wydajnego narzędzia informatycznego!

Gestion Sports ułatwia pracę zespołową i prezentuje innowacyjne funkcje mające na celu ożywienie klubu. To narzędzie ma w szczególności bardzo rzadką funkcjonalność we Francji: tworzenie automatycznych części. Wszyscy gracze mogą automatycznie dodawać do gier i poznawać nowych partnerów na tym samym poziomie. Menedżer będzie mógł wygenerować jeszcze więcej części dzięki narzędziu IT.

Czy chciałbyś dowiedzieć się, jak działa Sports Management podczas demonstracji możliwego projektu redakcyjnego?

CZYTAJ WIĘCEJ

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padel w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od padel jest częścią jego życia. Często widuje się go koncertującego we Francji, podczas którego opowiada najważniejsze wydarzenia padel français.