Frédéric Oudeville, menadżer produktu w Kuikma, wspomina przygodę marki Decathlon poświęconej w 100% padel. Kuikma miał świetny start od początku roku, przekraczając nawet początkowe cele. Mówi nam trochę więcej o marce i jej celach na lata 2019/2020.

  • Jak to działa w Hiszpanii? Czy możemy podać jakieś liczby? 

Działa bardzo dobrze: wszystkie nasze rakiety zostały sprzedane w ciągu 3 tygodni i były niedostępne przez 2 miesiące. 

Teraz otrzymaliśmy więcej akcji, aby zaspokoić popyt. Dziękujemy wszystkim naszym klientom za cierpliwość.

Występy są bardzo dobre we wszystkich krajach, w tym w Hiszpanii. 

Naszym celem było trzykrotne zwiększenie sprzedaży profesjonalnych rakiet 2019, a my przekraczamy ten cel. Jest to zachęcające dla zespołów Kuikma i wielkie uznanie zaledwie kilka miesięcy po wprowadzeniu tej serii.

  • Czy we Francji i Europie mamy zwroty? 

Zwroty są doskonałe. W czasie krótszym niż 4 gracze 331 już wyrazili swoją opinię, podczas gdy mieliśmy sto na naszych rakietach 2 w latach 3. Wiele na to liczymy: zalecenie jest kluczowym punktem naszego projektu. To dobrze, wywiera na nas bardzo dobrą presję, aby oferować tylko produkty, z których jesteśmy dumni w 100%.

A w tym przypadku średnia ocena nowej serii rakiet  jest 4,81 / 5, który jest doskonałym gatunkiem. 

Oprócz tego, to kryterium daje nam największą pewność  na przyszłość.

  • Czym jest program KUIKMA w tym roku we Francji i za granicą?

Ograniczamy się do poziomu animacji i wydarzeń, aby utrzymać niskie ceny. Na poziomie międzynarodowym 2019 był rokiem premiery. Spędziliśmy dużo energii wewnętrznie, przy czym priorytetem jest umożliwienie wszystkim naszym zespołom w sklepie wypróbowania naszych produktów, aby móc je polecić. 

 

  • Czy zasponsorujesz niektórych graczy?

Nadal nie ma go w programie. Jesteśmy zachwyceni współpracą z Horacio Alvarez Clementi.

Horacio pozwolił nam rozwinąć naszą nową gamę rakiet eksperckich i właśnie zatwierdziliśmy naszą nową piłkę. To będzie ważna wiadomość o 2020.

Horacio, za swoją wiedzę, motywację do projektu i dostępność  przynosi nam wszystko, czego potrzebujemy do części rozwojowej naszych produktów. 

Aby dobrze przetestować wytrzymałość, oprócz naszych testów laboratoryjnych mamy dwóch graczy z World Padel Tour którzy codziennie bawią się naszymi produktami.

We Francji z naszym zespołem kontaktowali się gracze w logice partnerstwa technicznego w celu grania w turniejach naszymi rakietami i ciągłego ulepszania naszych produktów. 

Za kilka tygodni zostanie to sformalizowane. 

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padel w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od padel jest częścią jego życia. Często widuje się go koncertującego we Francji, podczas którego opowiada najważniejsze wydarzenia padel français.