Frédéric Oudeville, menadżer produktu w Kuikma, wspomina przygodę marki Decathlon poświęconej w 100% padel. Kuikma miał świetny start od początku roku, przekraczając nawet początkowe cele. Mówi nam trochę więcej o marce i jej celach na lata 2019/2020.
Jak to działa w Hiszpanii? Czy możemy podać jakieś liczby?
Działa bardzo dobrze: wszystkie nasze rakiety zostały sprzedane w ciągu 3 tygodni i były niedostępne przez 2 miesiące.
Teraz otrzymaliśmy więcej akcji, aby zaspokoić popyt. Dziękujemy wszystkim naszym klientom za cierpliwość.
Występy są bardzo dobre we wszystkich krajach, w tym w Hiszpanii.
Naszym celem było trzykrotne zwiększenie sprzedaży profesjonalnych rakiet 2019, a my przekraczamy ten cel. Jest to zachęcające dla zespołów Kuikma i wielkie uznanie zaledwie kilka miesięcy po wprowadzeniu tej serii.
Czy we Francji i Europie mamy zwroty?
Zwroty są doskonałe. W czasie krótszym niż 4 gracze 331 już wyrazili swoją opinię, podczas gdy mieliśmy sto na naszych rakietach 2 w latach 3. Wiele na to liczymy: zalecenie jest kluczowym punktem naszego projektu. To dobrze, wywiera na nas bardzo dobrą presję, aby oferować tylko produkty, z których jesteśmy dumni w 100%.
A w tym przypadku średnia ocena nowej serii rakiet jest 4,81 / 5, który jest doskonałym gatunkiem.
Oprócz tego, to kryterium daje nam największą pewność na przyszłość.
Czym jest program KUIKMA w tym roku we Francji i za granicą?
Czy zasponsorujesz niektórych graczy?
Nadal nie ma go w programie. Jesteśmy zachwyceni współpracą z Horacio Alvarez Clementi.
Horacio pozwolił nam rozwinąć naszą nową gamę rakiet eksperckich i właśnie zatwierdziliśmy naszą nową piłkę. To będzie ważna wiadomość o 2020.
Horacio, za swoją wiedzę, motywację do projektu i dostępność przynosi nam wszystko, czego potrzebujemy do części rozwojowej naszych produktów.
Aby dobrze przetestować wytrzymałość, oprócz naszych testów laboratoryjnych mamy dwóch graczy z World Padel Tour którzy codziennie bawią się naszymi produktami.
We Francji z naszym zespołem kontaktowali się gracze w logice partnerstwa technicznego w celu grania w turniejach naszymi rakietami i ciągłego ulepszania naszych produktów.
Za kilka tygodni zostanie to sformalizowane.
Franck Binisti odkrywa padel w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od padel jest częścią jego życia. Często widuje się go koncertującego we Francji, podczas którego opowiada najważniejsze wydarzenia padel français.