Widzimy, że rynek ten nieustannie się rozwija, co staje się jasne w ciągu roku 2018. Dlatego wielu przedsiębiorców mówi o byciu „Na prawym wagonie”. Jedno jest pewne, rozwój tego nowego rynku musi być brany pod uwagę, nawet jeśli rentowność jego graczy nie jest jeszcze wystarczająca. Może tak być, jeśli zostanie ustalona silna i jasna strategia rozwoju. W opinii profesjonalistów, czego brakuje padel, to „ktoś, kto prowadzi działalność”. Strategia ta jest już rozwijana od 2018 roku przez FFT, która będzie ożywiać i rozwijać działalność.

Rzeczywiście, Francja będzie już gospodarzem w Paryżu etapu World Padel Tour, który jest największym konkursem na świecie. Mogłoby to wzmocnić komunikację tego sportu na terytorium Francji i przyciągnąć nowych amatorów do uprawiania tego sportu. Ponadto, gdy dana osoba ma licencję tenisową, jest ona automatycznie licencjonowana padel. To pokazuje, że FFT otwiera swoje podwoje dzięki rozsądnej strategii, polegającej na przyciąganiu jak największej liczby ludzi do tego sportu.

Zatem dobra komunikacja i ekonomiczna rentowność na rynku muszą być oparte na strategii wystarczająco silnej, aby rozwijać rynek na wszystkich frontach. Dlatego opracowanie FFT zajęło dużo czasu padel naprawdę pod jego skrzydłami.

Mimo że rentowność klubów jest nadal dość leniwa, rynek kwitnie, co przyniesie korzyści klubom i firmom w przyszłości.

Uważaj jednak, aby ten sport nie był sprawiedliwy „fanaberia” gdzie ludzie są przyciągani przez nowe praktyki do tego stopnia, że ​​są nimi zmęczeni, ponieważ nie są odnawiani i nie oferują innowacyjnych działań wokół praktyki. Z tego powodu opracowana strategia musi prowadzić działalność do końca i proponować solidne struktury na poziomie krajowym. Aby przezwyciężyć tę modę, wydarzenia padel należy pomnożyć, aby utrzymać i zwiększyć rekreacyjny i sportowy wpływ tej praktyki sportowej.

 Temat 3: Nieśmiały model ekonomiczny
Leniwa rentownośćo Znacząca inwestycja w prosty wynajem gruntu

o Udoskonalenie ofert

o Zbyt wiele ładunków dla sportu, który wciąż nie jest wystarczająco znany

Opracuj wiodącą na rynku strategięo Należy określić strategię rozwoju.

o Liczne działania FFT w celu wdrożenia tej strategii

o Strategia musi być solidna i prowadzić działalność do końca, tak aby padel to tylko fanaberia.

Tanguy Le Roux

Studentka przedsiębiorczości i innowacji Master 2 na IESEG SCHOOL OF MANAGEMENT w Paryżu i pasjonatka sportu, zdecydowałam się poświęcić swoją pracę dyplomową na pojawienie się padel we Francji jako praktyka sportowa i społeczna oraz związany z tym rozwój rynku. Mieszkając 22 lata w Maroku i 5 lat we Francji, cieszę się, że mogę dzielić się swoimi umiejętnościami.