My Center poszukuje Center Managera do swojego nowego klubu w Cogolin (83310), położonego 10 minut od Saint-Tropez, który będzie obejmował 6 Padel na wolnym powietrzu.

Prezentacja firmy

My Center to SARL, który jest dostępny jako „Klub sportowy” do ćwiczeń rekreacyjnych, jako „Akademia” do zarządzania i szkolenia zawodników w drużynie francuskiej (nr 1 we Francji w szkoleniu dla 10-12-latków), oraz w „Ośrodku Szkoleniowym” dla nauczycieli tenisa zapisanych na kurs „Szkolenie Padel » za zdanie DE (dyplom państwowy).

Dołączasz do My Center COGOLIN, jednego z klubów My Center i rozwijasz się w modnym sporcie w danym momencie, padel.

Twoje misje
Kierownik centrum odpowiada za strategiczne i operacyjne funkcje klubu oraz gwarantuje rozwój struktury. Jesteś odpowiedzialny za zarządzanie, administrowanie i kontrolowanie wszystkich zadań klubu: administracji, personelu, organizacji, finansów. Twoja funkcja wymaga pewnej wszechstronności.

Główne zadania (zadania administracyjne i sekretarskie):

  • Rozwój komercyjny i promocja klubu wśród zróżnicowanej klienteli: osób fizycznych, firm, oficjalnych organów itp.
  • Połącz funkcje administracyjne, zarządcze, sportowe i rozwojowe
  • Udział w opracowywaniu, monitorowaniu i zarządzaniu budżetami (wyceny)
  • Weź udział w monitorowaniu faktur, płatności i monitów
  • Tworzenie/aktualizacja baz danych (klienci/potencjalni klienci)
  • Zarządzanie pro shopem: zarządzanie zapasami, sprzedaż
  • Zarządzanie personelem (planowanie, rekrutacja)
  • Zarządzanie finansami klubu w ścisłej współpracy z dyrektorem finansowym
  • Promuj dobry wizerunek padel, tenis i jego klub
  • Kieruj i zarządzaj różnymi interesariuszami w klubie (nauczyciele, studenci, studenci zewnętrzni)
  • Zapewnienie zgodności z polityką i regulaminem klubu
  • Zarządzanie zewnętrznymi relacjami z klientami i partnerami

Organizacja imprez:

  • Projektowanie i organizacja animacji, eventów i konkursów
  • Uczestniczyć w zarządzaniu organizacją, przewidywać i śledzić logistykę niezbędną do sprawnego przebiegu wydarzeń, w razie potrzeby składać wnioski o zezwolenia administracyjne
  • Udział w zarządzaniu prywatyzacjami, zaproszeniami i rejestracjami, jeśli to konieczne

Zarządzanie klubem:

  • Fizyczna i telefoniczna recepcja klientów, zarządzanie i optymalizacja rezerwacji, obsługa baru, zarządzanie klubem i odbiór
  • Zapewnienie odpowiedniego utrzymania i prezentacji przestrzeni dedykowanych padel (szatnie, klub, plac zabaw, proshop)

Wymagane umiejętności :

  • Szkolenie Bac +3/bac +5 Administracja zarządzania / Zarządzanie organizacjami sportowymi / Imprezy sportowe
  • Jesteś dynamiczny, samodzielny, potrafisz zarządzać i konfigurować projekty, posiadasz dobre zdolności interpersonalne i umiejętność prowadzenia dialogu ze wszystkimi rozmówcami
  • Wykazujesz szybkość reakcji, umiejętności organizacyjne i zdolności adaptacyjne
  • Zmysł organizacji, praca zespołowa, siła propozycji, radzenie sobie ze stresem i nieprzewidzianymi zdarzeniami
  • Znajomy w padel jest obowiązkowy
  • Angielski w mowie i piśmie
  • Niektóre + mile widziane: doświadczenie w zarządzaniu lub zarządzaniu, znajomość branży sportowej
  • Umiejętność pisania i dobra znajomość ortografii

Rodzaj zatrudnienia : CDI
Data rozpoczęcia : Wrzesień 2023
Wynagrodzenie: zgodnie z profilem
Miejsce pracy : Klub tenisowy Cogolin (6 kortów tenisowych, 6 Padel, 2 kulki kiszone)
Programowanie: Elastyczne godziny
Aplikować : CV i list motywacyjny prosimy przesyłać na adres mycenterholding@gmail.com

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padel w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od padel jest częścią jego życia. Często widuje się go koncertującego we Francji, podczas którego opowiada najważniejsze wydarzenia padel français.