Niedawno powiedzieliśmy Wam o dużych zmianach nadchodzących w SPASH, włączając w to zmianę nazwy: NGTV staje się SPASH! Zaczęliśmy także rozmawiać z Państwem o różnych tematach, nad którymi firma zamierza pracować w nadchodzących miesiącach i wśród nich było przyspieszenie modelu sponsoringu!

Średnio 5 godzin użytkowania dziennie: to jest różnica!

Aby sponsorować, potrzebujesz materiałów do sponsorowania. Po 7 latach ciągłego ulepszania wrażeń z gry, osiągnęliśmy etap „1 kliknięcie i działa”, SPASH uważa stopień wykorzystania swoich technologii za sukces w zakresie doświadczenia użytkownika. Wszystko fajnie, ale o co chodzi?

To mechaniczne! 5 godzin pracy dziennie na działkę, czyli 10 20-sekundowych cięć tygodniowo które trafiają na portale społecznościowe z logami naszych klientów, a wkrótce ich sponsorów i naszymi! Marki będące sponsorami SPASH czerpią korzyści z: CPM (koszt na 1000) jednym z najniższych na rynku dzięki mnóstwu treści udostępnianych w sieciach społecznościowych.

I co to zmienia? To zmienia wszystko! W 40% przypadków SPASH staje się opłacalny dla naszych klientów od pierwszego dnia a liczba ta stale rośnie, w miarę jak udział sponsoringu staje się ogromny!

Wiedz, jak rozmawiać z markami i zapewnić im nowe kanały widoczności!

Markom coraz trudniej jest wyróżnić się na tle innych!

Wszystkie lokalizacje wyglądają tak samo i nadszedł czas, aby znaleźć nowe, bardziej wpływowe kanały widoczności. To obszar, który SPASH eksploruje od dwóch lat na 100% i właśnie w oparciu o tę logikę stworzył absolutnie wyjątkową ofertę! Dzięki ich Dzięki sztucznej inteligencji będą mogli płynnie integrować logo sponsorów ze zdjęciami lub filmami partnerów, bez zakłócania rozgrywki.

Klienci SPASH mają teraz dostęp, poprzez swoją przestrzeń administracyjną, do usług integracji sponsorów niezależnie od różnych logo sponsorów i do bezpłatnego użytku przez następne 3 miesiące, czy to na swoich interfejsach, czy nawet podczas różnych sesji szkoleniowych.na żywo. Nowość, z którą spotkałem się już m.in entuzjastyczne powitanie ze strony klubów, którzy postrzegają to jako sposób na zapewnienie sponsorom jeszcze większej widoczności, a tym samym zwiększenie ich rentowności!

Ale to nie wszystko ! Zespoły SPASH są również w trakcie testowania nowego produktu: Telewizja SPASZ. Na papierze prosty telewizor umieszczony w miejscach przejść, ale w rzeczywistości dodatkową szansę dla swoich klientów na zarządzanie swoim biznesem (wyświetlanie harmonogramu, promocja wydarzenia itp.) podczas oferując swoim sponsorom dodatkowe dźwignie widoczności!

Dzielenie się źródłami dochodów jako kluczowy czynnik sukcesu 

Jak zapewne zrozumiałeś, celem SPASH będzie zapewnienie markom wyjątkowej możliwości komunikować się z grupą docelową mając jednocześnie pozytywny wpływ na lokalną gospodarkę. Korzystanie z kryteriów takich jak wiek, obszar geograficzny, a nawet uprawiany sport. Po drugie, podobnie jak w przypadku partnerstwa z Betway, firma będzie wykorzystywać dźwignie widoczności swoich klientów (online, na miejscu itp.) w zamian za podział przychodów, na tyle, aby jeszcze bardziej pomóc im w ich działalności.  

SPASH jest przekonany, że ten nowy model gospodarczy wniesie znaczną wartość dodaną do swoich technologii, wzmacniając doświadczenia sportowe, wspierając wzajemnie korzystne partnerstwa, mając jednocześnie pozytywny wpływ na lokalną gospodarkę. Wystarczająco, aby jeszcze bardziej umocnić swoją pozycję jako punktu odniesienia w technologiach wideo sportowego.

Jesteś marką i chcesz dowiedzieć się więcej? Zapraszamy do kontaktu z nimi!

Mail: pierre.peguet@ngtvexperience.com

Tel: 06-42-08-46-13

A w międzyczasie, jeśli nie chcesz przegapić żadnych nowości firmy, nie wahaj się odwiedzić naszej witryny i jej różnych stron: Facebook, Instagram i Linkedin.

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padel w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od padel jest częścią jego życia. Często widuje się go koncertującego we Francji, podczas którego opowiada najważniejsze wydarzenia padel français.