1. Francuska Federacja Tenisowa i Wilson Sporting Goods z przyjemnością ogłaszają podpisanie pięcioletniej współpracy z Roland-Garros i FFT. Umowa ta przewiduje współpracę w zakresie poprawy doświadczenia wszystkich fanów tenisa oraz uruchomienie nowych inicjatyw wokół tenisa we Francji. To zobowiązanie idealnie pasuje do strategii FFT polegającej na kojarzeniu z dynamicznymi i innowacyjnymi markami.  

Zgodnie z warunkami tej umowy Wilson® zostaje oficjalnym partnerem Roland-Garros w zakresie piłek i lin. Wilson dokłada wszelkich starań, aby dostarczać nową, wysokowydajną piłkę tenisową pod wspólną marką, zaprojektowaną specjalnie do słynnych glinianych kortów Roland-Garros. Będzie to wykorzystywane podczas wszystkich meczów w Roland Garros, ale także podczas aktywacji na marginesie turnieju, od 2020. Wilson oddaje również swój międzynarodowy zespół podłużnic do dyspozycji graczy, aby zaoferować optymalną obsługę podczas zawodów.

 

Oprócz sprzętu dostarczonego podczas turnieju Wilson i FFT przygotowują się do wprowadzenia serii produktów premium pod marką Wilson / Roland-Garros. Wśród tych elementów łączących elegancję i wysoką wydajność, klienci znajdą piłki tenisowe, rakiety, liny, torby tenisowe i akcesoria. Fani tenisa będą mogli znaleźć te produkty w Roland-Garros podczas turnieju, ale także online za pośrednictwem e-butiku Roland-Garros i światowej sieci sprzedaży Wilsona od stycznia 2020.

Podczas turnieju Wilson otworzy obszar sprzedaży, w którym widzowie Roland Garros będą mogli odkryć markę i jej wizję przyszłości tenisa, a także wybierać z szerokiej gamy innowacyjnych produktów tenisowych Wilson. Wilson będzie także oferował sprzęt dla fanów tenisa podczas wielu wydarzeń w strefie Ten'Up na FFT.

 

Ponadto Wilson i FFT będą współpracować w celu opracowania nowych sposobów na rozszerzenie doświadczenia turniejowego na całym świecie, poprzez cyfrowe i eksperymentalne aktywacje, a także nowe treści tworzone w partnerstwie.

 

Oprócz tego stowarzyszenia w ramach Roland-Garros Wilson zostaje również oficjalnym partnerem FFT i oficjalnej piłki francuskich mistrzostw tenisa. Dostawca sprzętu będzie również aktywnie wspierać FFT, kojarząc w szczególności z następującymi operacjami i programami: „FFT Racquets”, „Tennis Festival”, „Tennis at School”, „Galaxie Tennis”, „Tennis Ranking” i „Tournaments” Multi-Chances ”(TMC).

« Z dumą witamy Wilsona jako oficjalnego partnera Roland-Garros i Francuskiej Federacji Tenisowej. to To długoterminowe partnerstwo opiera się na wspólnych wartościach, takich jak wydajność i innowacje. Ta podwójna sygnatura ze znaną na całym świecie marką Wilsona przyczyni się zarówno do powszechnego wpływu Rolanda Garrosa, jak i do ożywienia praktyki tenisa we Francji, szczególnie dla najmłodszych, którzy są przyszłością naszych klubów „Mówi Bernard Giudicelli, prezes Francuskiej Federacji Tenisowej.

 

« Wilson jest bardzo zadowolony z tego sojuszu z FFT Mówi Hans-Martin Reh, dyrektor generalny Wilson Racquet Sports. " Nasza pasja i determinacja, by oferować najlepsze wrażenia na glinianych kortach, odzwierciedlają misję FFT. Dlatego to skojarzenie wydaje się takie naturalne. Jesteśmy innowacyjną marką, kierującą się designem, zawsze szukającą nowych pomysłów na rozwój naszego sportu. W związku z tym uwiodło nas awangardowe podejście FFT do ulepszenia wystawy Roland-Garros na całym świecie.. »

 

O Roland-Garros
Dla miłośników sportu, jak i ogółu społeczeństwa, Roland-Garros jest wydarzeniem, którego nie można przegapić. Blisko 520 000 widzowie uczestniczyli w edycji 2019. Roland-Garros był transmitowany 222 terytoriach na całym świecie, nadając turniejowi wymiar jako ważne wydarzenie sportowe na świecie. Organizowany przez Francuską Federację Tenisową Roland-Garros jest jedynym turniejem w Grand Chelem do rywalizacji na glinie, jednej z najstarszych i najszlachetniejszych nawierzchni w historii tenisa.

O produktach sportowych Wilson

Firma z siedzibą w Chicago, Wilson Sporting Goods Co., spółka zależna Amer Sports, jest jednym z wiodących na świecie producentów wysokiej jakości sprzętu sportowego, odzieży i akcesoriów. Światowy lider w elitarnym tenisie, Wilson wykorzystuje opinie graczy do projektowania produktów, które przekraczają granice innowacji. Wilson zasłużył sobie na czołowe miejsce w branży artykułów sportowych w oparciu o chęć tworzenia produktów, które pozwolą sportowcom rozwijać się w najlepszym wydaniu.

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padel w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od padel jest częścią jego życia. Często widuje się go koncertującego we Francji, podczas którego opowiada najważniejsze wydarzenia padel français.