Baptysta Savary, dyrektor sprzedaży Kuikma France, opowiada o partnerstwo między Decathlonem a Human Padel Otwarte, jedyny turniej w World Padel Tour we Francji.

Strategiczne partnerstwo

Decathlon z radością bierze udział w tym wielkim święcie padel, który jest również sercem pionierskiego regionu dla tego sportu we Francji.

Decathlonu nie będę wam przedstawiał, wydaje mi się, że we Francji jesteśmy już dość dobrze znani… z drugiej strony wiemy chyba trochę mniej, w jakim stopniu padel staje się dla nas ważne, dlaczego decydujemy się związać się z tak ważnym wydarzeniem, jak Człowiek Padel Open i jakie są nasze ambicje związane z tym sportem.

Decathlon będzie partnerem wydarzenia, co oznacza dla nas dużą widoczność, w szczególności wszystko, co dotyczy brandingu wokół toru z tablicą wyników, tłem podczas wywiadów, plakatami, fotelem sędziowskim, ekranami wideo podczas przerw… Upstream, dużo komunikowaliśmy również o partnerstwie z naszymi klientami w zakresie udziału w promocji wydarzenia i sportu, w szczególności poprzez oferowanie kodu promocyjnego w kasie.

Najważniejszą rzeczą do zapamiętania jest to, że rzeczywiście jest to partnerstwo pomiędzy HPO i Decathlonem, a nie bezpośrednio z Kuikma. Jeździmy tam głównie z naszym kapeluszem jako dystrybutorzy padel z ambicją zostania głównym graczem i specjalistą we Francji.

Chęć komunikowania się więcej

Rozpoczęliśmy tę strategię komunikowania więcej o Decathlonie niż o Kuikmie w Mediolan za Premier Padel ostatni rok i w tym roku powielamy to, zwiększając skalę z większą liczbą marek i wzmacniając partnerstwo z Bullpadel, w szczególności poprzez wyłączną dystrybucję oficjalnych rakiet turniejowych i tekstyliów. 

Naszym celem jest pozycjonowanie Decathlonu jako gracza specjalizującego się w padel ale nie tylko z naszą własną marką, na której nadal będziemy silniej komunikować się, ale bardziej cyfrowo, a trochę mniej poprzez „wydarzenia” (nadal będzie duże wydarzenie w sezonie, w związku z którym będziemy komunikować się z Kuikmą).

Stoisko o powierzchni 100 m²

W Tuluzie będziemy mieli duże stoisko handlowe o powierzchni 100 m², na którym zaprezentujemy najlepsze modele Kuikma (oczywiście nasze LS i MS Pro będzie na sprzedaż), ale także naszych głównych marek partnerskich: Wilson, Nox, Head a zwłaszcza Bullpadel który z tej okazji powierzył nam zarządzanie i dystrybucję tekstyliów i oficjalne rakiety turniejowe. Obecne będą drużyny z naszych sklepów w okolicach Tuluzy ale także pasjonaci padel innych sklepów, czy ludzi, którzy przyjdą nam pomóc i wezmą udział w tej wielkiej uroczystości.

Lucia Sainz i jej Kuikma LS Pro

Będziemy mieć również namiot testowy o powierzchni 16 m², w którym przetestujemy dwie oficjalne rakiety. Bullpadel za pomocą dwóch Ściana Artengo, aby sprawdzić zwrotność rakiet i dotyk piłek, zwłaszcza przy niskich uderzeniach.

Le padel, sport, który bardzo dobrze wpisuje się w DNA marki Decathlon

Le padel w Decathlonie wpisuje się w europejski trend w sporcie, a mianowicie, że jest to obiecujący sport o bardzo szybkim wzroście, czy to pod względem sprzedaży, liczby pracowników, którzy go uprawiają, czy liczby sklepów, które zdecydowały się prezentować go na swoich półkach.

Dziś oferuje ją prawie połowa francuskich sklepów padel – w zeszłym roku była to mniej więcej trzecia – i ogólnie mamy około czterdziestu sklepów, które mają naprawdę fajne sklepy padel, raczej w regionach, w których ludzie grają najwięcej padel, w tym oczywiście Oksytanii. W okolicy najbardziej rozległe pod względem padel.

Le padel to naprawdę sport, który bardzo dobrze odpowiada DNA Decathlon z dużą dostępnością, bardzo wyraźnym aspektem społecznym i rozrywkowym. Dlatego też chcemy uczestniczyć w jej rozwoju, w szczególności poprzez oferowanie dobrego sprzętu w przystępnych cenach.

Pokonaj doświadczonego gracza

Decathlon chce stać się specjalistą w padel We Francji. Tak jest już w przypadku Internetu, w którym znajduje się nasza strona Decathlon.fr jest jednym z największych francuskich serwisów e-commerce na padel.

Aby związać się z wyjątkową sceną World Padel Tour we Francji to kolejny krok, który przybliża nas do tego celu. Bycie oficjalnym sklepem takiego wydarzenia jest częścią naszej strategii podboju doświadczonych graczy, dając nam możliwość zaprezentowania najpiękniejszych produktów własnej marki Kuikma, ale także marek wymienionych powyżej.

Maxi Sanchez kuikma forhendowy wolej
Maxi Sanchez i jego Kuikma MS Pro

Lokalnie to także okazja do organizowania aktywacji w sklepach w okolicy padel, w szczególności uruchamiamy konkursy w naszych sklepach na terenie miasta, aby wygrać wiele „pakietów startowych”.

Program tygodnia w Tuluzie

Przez cały tydzień będziemy utrzymywać oficjalne stanowisko do testowania rakiet oraz oficjalny sklep turniejowy, gdzie będą najlepsi w padel.

W tygodniu zawodnicy z Kuikmy, ale też z Bullpadel, Nox i Wilson odwiedzą nasze stoisko z potencjalnymi sesjami podpisywania.

W sobotę urządzimy sesję testową oficjalnego palasu z zawodnikami z Teamu Bullpadel. Szczęśliwców wybierzemy poprzez małą grę na naszym stoisku. Będziemy również animować wioskę, udostępniając publiczności stoły do ​​ping-ponga, piłkarzyki, Mölkky i Corn Holes...

A już w ten czwartek 25 maja opublikujemy konkurs z Strona Decathlon France na Instagramie, do zdobycia dwóch miejsc w półfinale i finale, więc szykujcie się!

Xan jest fanem padel. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku osób padelwyszukuje nietypowe posty lub zajmuje się aktualnymi tematami. Zawiera również wskazówki, jak rozwijać swoją sylwetkę padel. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku padel !