Po przedstawieniu nam swojego planu działania na rok 2024 podczas m.in wyjątkowe webinarium, ostatni 23 lutego, Doinsport nadal robi furorę w świecie oprogramowania klubowego. padel na początku 2024 roku.
Przypominamy, Doinsport na co dzień współpracuje z klubami padel najbardziej znany od 2018 roku (Duży Padel, Padel Horyzont, Padel Arena, Wszystko w Padel, Grenoble Padel, Południe Padel, Klub wiejski Mouratoglou, TC La Chataigneraie…). Firma ma swoją siedzibę w Marsylii i ma w swoich szeregach 20 osób, w tym 10 programistów IT stale udoskonalać rozwiązanie.
Proponują kompletne rozwiązanie optymalizować zarządzanie klubem:
- Oprogramowanie do zarządzania (rezerwacje, członkowie, subskrypcje, kredyty, raporty).
- Aplikacja odtwarzacza white label (rezerwacje, wyszukiwanie partnerów).
- Standardowa kasa fiskalna LNE.
- Kontrola dostępu i oświetlenie obszarów autonomicznych (kod, RFID, kod QR).
- Zarządzanie trenerami, lekcjami grupowymi i akademią.
Bardzo dynamiczna pierwsza kwarta
Doinsport odnotował bardzo silny wzrost na początku 2024 r. Rzeczywiście, jej założyciel i dyrektor handlowy Nicolas Csignol świadczy: "Od 1 stycznia podpisaliśmy kontrakty z ponad 40 nowymi klubami padel. Eksplozję rynku naprawdę czujemy na co dzień. W całej Francji powstaje coraz więcej projektów, co oczywiście nas cieszy."
W istocie padel przeżywa olśniewający wzrost we Francji. Według kilku źródeł (Padelonomika, FFT), już są W 150 roku ma powstać 2024 nowych pól.
Wśród tych nowych klientów możemy wymienić np Padel Stadion w Lescar, stadion w Caen, PadelMaksa w Saint-Lo, PadelObóz w Achères, Padel 95 w Pontoise, La Bulle Padel Klub w Tours. Nadchodzi wzmocnić już ugruntowaną obecność Doinsport we Francji o czym świadczy poniższa mapa klientów:
Nacisk na obsługę klienta
Od roku Doinsport uruchomił usługę wsparcia trzy osoby na pełen etat aby jak najszybciej i skutecznie reagować na różne prośby klubów.
Zmiana ta cieszy się dużym uznaniem wśród klientów, co potwierdza badanie CES (Customer Effort Score). Ten ostatni mierzy łatwość, z jaką klienci byli w stanie uzyskać satysfakcjonującą odpowiedź na swoje żądanie po interakcji z pomocą techniczną.
Spośród 100 klientów po udzieleniu bezpośredniej odpowiedzi na to pytanie od 1 stycznia 2024 r. uzyskano wsparcie ocena 6,4/7.
Możesz o nie poprosić wsparcie@doinsport.com lub na infolinii pod adresem 0413944380.
Gram w kilku klubach za pomocą tej aplikacji (oddział 06). Jakość uważam za żałosną. Kilka razy wracałem do klubu, w którym odebrałem licencję, gdzie powiedzieli mi, że ją przekazali, ale żadnego postępu.
Utrata danych podczas migracji, brakujące powiadomienia, źle uwzględnione anulacje, brak podstawowych funkcjonalności. Nie wiem, po stronie klubu, ale po stronie użytkownika, doświadczenie jest bardzo rozczarowujące