Po przedstawieniu nam swojego planu działania na rok 2024 podczas m.in wyjątkowe webinarium, ostatni 23 lutego, Doinsport nadal robi furorę w świecie oprogramowania klubowego. padel na początku 2024 roku.

Przypominamy, Doinsport na co dzień współpracuje z klubami padel najbardziej znany od 2018 roku (Duży Padel, Padel Horyzont, Padel Arena, Wszystko w Padel, Grenoble Padel, Południe Padel, Klub wiejski Mouratoglou, TC La Chataigneraie…). Firma ma swoją siedzibę w Marsylii i ma w swoich szeregach 20 osób, w tym 10 programistów IT stale udoskonalać rozwiązanie.

Proponują kompletne rozwiązanie optymalizować zarządzanie klubem:

  • Oprogramowanie do zarządzania (rezerwacje, członkowie, subskrypcje, kredyty, raporty).
  • Aplikacja odtwarzacza white label (rezerwacje, wyszukiwanie partnerów).
  • Standardowa kasa fiskalna LNE.
  • Kontrola dostępu i oświetlenie obszarów autonomicznych (kod, RFID, kod QR).
  • Zarządzanie trenerami, lekcjami grupowymi i akademią.

Bardzo dynamiczna pierwsza kwarta

Doinsport odnotował bardzo silny wzrost na początku 2024 r. Rzeczywiście, jej założyciel i dyrektor handlowy Nicolas Csignol świadczy: "Od 1 stycznia podpisaliśmy kontrakty z ponad 40 nowymi klubami padel. Eksplozję rynku naprawdę czujemy na co dzień. W całej Francji powstaje coraz więcej projektów, co oczywiście nas cieszy."

W istocie padel przeżywa olśniewający wzrost we Francji. Według kilku źródeł (Padelonomika, FFT), już są W 150 roku ma powstać 2024 nowych pól.

Wśród tych nowych klientów możemy wymienić np Padel Stadion w Lescar, stadion w Caen, PadelMaksa w Saint-Lo, PadelObóz w Achères, Padel 95 w Pontoise, La Bulle Padel Klub w Tours. Nadchodzi wzmocnić już ugruntowaną obecność Doinsport we Francji o czym świadczy poniższa mapa klientów: 

DoinSport we Francji

Nacisk na obsługę klienta

Od roku Doinsport uruchomił usługę wsparcia trzy osoby na pełen etat aby jak najszybciej i skutecznie reagować na różne prośby klubów.

Zmiana ta cieszy się dużym uznaniem wśród klientów, co potwierdza badanie CES (Customer Effort Score). Ten ostatni mierzy łatwość, z jaką klienci byli w stanie uzyskać satysfakcjonującą odpowiedź na swoje żądanie po interakcji z pomocą techniczną.

Spośród 100 klientów po udzieleniu bezpośredniej odpowiedzi na to pytanie od 1 stycznia 2024 r. uzyskano wsparcie ocena 6,4/7.

Ocena obsługi klienta DoinSport

Możesz o nie poprosić wsparcie@doinsport.com lub na infolinii pod adresem 0413944380.