Sędzia turnieju da zawodnikom, którzy nie są na boisku, gotowi do gry, „Walk Over” (WO), synonim porażki, 10 minut po oficjalnym czasie rozpoczęcia meczu. Z wyjątkiem przypadków, w których arbiter uważa, że ​​występuje przypadek „siły wyższej”.

Sprawa nr 1: Gdy mecze są planowane jeden po drugim, uznaje się, że następny mecz rozpocznie się 5 minut po zakończeniu poprzedniego meczu.

Rozgrzewka 5 minut między graczami jest obowiązkowa. Meczu nie można przerwać między początkiem (pierwszym serwem) a końcem meczu. Dlatego mecz nie może zostać zawieszony ani opóźniony, aby umożliwić graczowi wyzdrowienie, otrzymanie instrukcji lub porady. Maksymalny dozwolony czas między dwoma punktami wynosi dwadzieścia (20) sekund. Maksymalny dozwolony czas między zmianami bocznymi wynosi 90 sekund. Po pierwszej grze każdego zestawu i podczas rozstrzygnięcia remis gra będzie ciągła, a gracze zmienią strony bez odpoczynku. Maksymalny okres odpoczynku wynoszący sto dwadzieścia (120) sekund jest dozwolony na końcu każdego zestawu. Wspomniane okresy odpoczynku rozpoczynają się na końcu punktu i kończą na początku następnego punktu

Jeśli, z powodu okoliczności niezależnych od gracza, jego odzież, obuwie lub wyposażenie zostaną wymienione, dodatkowe (uzasadnione) opóźnienie będzie możliwe w celu znalezienia rozwiązania.

Przed meczem można ustalić liczbę dozwolonych przerw w toalecie lub przerw na zmianę ubrania.

Dozwolony czas na zmianę stron podczas rozstrzygnięcia wynosi 20 sekund.

Jeśli mecz musi zostać przerwany z powodu deszczu, braku światła, wypadków itp., Gracze będą mieli prawo do rozgrzewki zgodnie z następującymi zasadami przed rozpoczęciem meczu:

  1. Do 5 minut przerwy. Bez rozgrzewki.
  2. Pomiędzy 5 a 20 minutami przerwy. 3 minut rozgrzewki.
  3. Ponad minuty przerwy w 20. 5 minut rozgrzewki.

Mecz rozpocznie się ponownie dokładnie tak, jak przed przerwą, przy jednoczesnym przestrzeganiu zasad gry, wyniku, kolejności zawodników do serwowania, tych samych pozycji na boisku oraz tej samej kolejności obsługi i powrotu. Jeżeli przerwa jest spowodowana brakiem jasności, mecz musi zostać zatrzymany na parzystej liczbie rozegranych meczów w secie, aby po wznowieniu meczu obie drużyny osiągnęły tę samą stronę, którą zajmowały kiedy mecz został przerwany.

W przypadku kontuzji lub problemu medycznego, graczowi przyznana zostanie przerwa medyczna 3 na leczenie, którą można powtórzyć podczas następnych dwóch zmian bocznych, ale w normalnym czasie.

Jeśli gracz odniesie kontuzję podczas zmiany strony, może otrzymać pomoc medyczną w ciągu wspomnianych minut 3 i powtórzyć leczenie przy następnych dwóch zmianach strony, ale z zachowaniem przepisanego czasu.

Opieka medyczna jest udzielana tylko graczowi i nie może być przeniesiona na jego partnera. W razie wypadku, który nie wynika bezpośrednio z gry, ale dotyczy jednego z graczy, sędzia turniejowy jest uprawniony, zgodnie z jego oceną, do przyznania okresu leczenia nieprzekraczającego 15 minut. Jeśli gracz ma kontuzję z powodu krwawienia, nie będzie mógł kontynuować meczu.

Sprawa nr 1: Czy w przypadku pośredniego wypadku spowodowanego przez zawodnika, który następnie potrzebuje leczenia, ten limit czasu medycznego liczy się jako jeden z dozwolonych limitów czasu? Decyzja: NIE

Przypadek # 2: Ile czasu odpoczynku lub przerwy można dopuścić między pierwszą a drugą usługą? Decyzja: Brak, gra musi być ciągła.

Źródło: Regulamin FIP przetłumaczony przez francuskojęzyczne stowarzyszenie padel Belgijski

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padel w Club des Pyramides w 2009 roku w regionie paryskim. Od padel jest częścią jego życia. Często widuje się go koncertującego we Francji, podczas którego opowiada najważniejsze wydarzenia padel français.