Wraz ze wzmocnieniem rynku Padel, oferta staje sięw niektórych miastach, coraz bardziej konkurencyjny. W przypadku ośrodków pojawia się potrzeba obu wyróżniać się, Ale również oferuje swoim graczom coraz więcej usług, szczególnie w formacie cyfrowym.

LiveXperience, jedyny dostawca oferujący wszystko!

Cyfrowe potrzeby klubu są liczne, od rezerwacji po odbiór, w tym wypożyczenie sprzętu i automatyczny dostęp, a nawet przechwytywanie wideo i zarządzanie wynikami, szczególnie w przypadku turnieju lub wydarzenia.

OZNACZANIE PUNKTÓW

Tak więc w każdej dziedzinie są usługodawcy i cóż, zdecydowana większość to Francuzi !

Jednak problemem klubu nie jest już to, jak się wyposażyć, ale raczej, jak zintegrować różne narzędzia? Zespoły szkoleniowe przyprawiają o ból głowy, przyswajając różne subtelności związane z każdym oprogramowaniem, każdym systemem…

W LiveXperience projektujemy, instalujemy i zarządzamy konserwacją naszych własnych produktów!

To było DNA marki od początku, a korzyści z tego wynikające są wielorakie:

  • 1 pojedynczy kontakt, który zapewnia bezpośrednie rozwiązanie w przypadku problemów/pytań dotyczących użytkowania (nie ma potrzeby korzystania z usług usługodawcy),
  • Jedno narzędzie do zarządzania, pojedyncza platforma zarządzania wszystkimi Twoimi rozwiązaniami,
  • Tylko 1 trening zapewnić swoim zespołom.

Koniec z kłopotami z dostawcami, którzy są jedynie odsprzedawcami produktów, nad którymi mają niewielką lub żadną kontrolę, oraz kumulacją pośredników przy rozwiązywaniu problemu ze wszystkimi jego niedogodnościami (wydłużone terminy, zwrot odpowiedzialności…).

Firma handlowa, która odzwierciedla swoich klientów

Od początku 2018 rintencje obu założycieli były jasne: proponować opłacalne, zrównoważone i dostępne finansowo rozwiązania.

Aby tego dokonać, nie ma innego sposobu, jak opracować własne produkty, aby opanować ich konstrukcję i działanie od A do Z.

Dlatego w 2020 r. LiveXperience był pierwszym graczem w Padel sprzedawać swoje produkty na zasadzie leasingu, bez wkładu, obejmującego sprzęt, instalację i konserwację! Ta trójstronna współpraca z firmą leasingową i klientem umożliwia jedno i drugie oferować oferty po atrakcyjnych cenach bez wpływu na przepływy pieniężne klubów, ale także stworzyć trójstronną relację przez cały okres obowiązywania umowy, zobowiązując i angażując dostawcę w jego misję polegającą na zadowoleniu klienta i utrzymaniu produktu.

Dobry postęp w roku 2024/2025

Ta filozofia procentuje dzisiaj, ponieważ od 01 r. W LiveXperience zainstalowano 413 rozwiązań na całym świecie, z prognoza 600 rozwiązań na koniec roku.

Wykonany z

Wreszcie marka wkrótce rozpocznie budowę swojego showroomu w Perpignan, 350m budynek2 zintegrowanie działki Padel wyposażony we wszystkie swoje rozwiązania (wideo i partytura, dostęp, szafki), a także warsztat produkcyjny i biura.