My Center poszukuje menadżera centrum do jednego ze swoich klubów zlokalizowanych w okolicach Montpellier.

Prezentacja firmy:

Moje Centrum, SARL dostępny w "Klub Sportowy" do treningów rekreacyjnych, w „Akademii” zarządzania i szkolenia zawodników drużyny francuskiej (nr 1 we Francji w szkoleniu dzieci w wieku 10–12 lat) oraz w „Centrum Szkoleniowym” przeznaczonym dla zarejestrowanych nauczycieli tenisa na trening Padel” za uzyskanie DE (dyplomu państwowego).

moje centrum padel

Twoje zadania:

Menedżer centrum odpowiada za funkcje strategiczne i operacyjne klubu, zapewniając rozwój struktury.

Jesteś odpowiedzialny za zarządzanie, administrowanie i kontrolowanie wszystkich zadań klubu: administracja, personel, organizacja, finanse. Twoja rola wymaga pewnej wszechstronności.

Główne zadania (zadania administracyjne i sekretarskie):

  • Rozwój komercyjny i promocja klubu wśród zróżnicowanej klienteli: osób prywatnych, firm, organów oficjalnych itp.
  • Synergia funkcji administracyjnych, zarządczych, sportowych i rozwojowych.
  • Udział w opracowywaniu, monitorowaniu i zarządzaniu budżetami (wycenami).
  • Monitorowanie faktur, płatności i przypomnień.
  • Tworzenie i aktualizacja baz danych (klienci/potencjalni klienci).
  • Profesjonalne zarządzanie sklepem: zarządzanie zapasami, sprzedaż.
  • Zarządzanie personelem (planowanie, rekrutacja).
  • Zarządzanie finansami klubu w ścisłej współpracy z dyrektorem finansowym.
  • Promocja dobrego wizerunku padel, tenis i klub.
  • Kierowanie i zarządzanie różnymi interesariuszami w klubie (nauczyciele, studenci pracujący i studiujący, interesariusze zewnętrzni).
  • Przestrzeganie polityki i regulaminu klubu.
  • Zarządzanie relacjami z klientami i partnerami zewnętrznymi.

Organizacja imprez:

  • Projektowanie i organizacja działań, wydarzeń i konkursów.
  • Zarządzanie organizacją, przewidywanie i monitorowanie logistyki niezbędnej do sprawnego przebiegu wydarzeń, w razie potrzeby wnioski o pozwolenia administracyjne.
  • Zarządzanie prywatyzacjami, zaproszeniami i rejestracjami, jeśli to konieczne.

Zarządzanie klubem obejmuje:

  • Fizyczna i telefoniczna recepcja klientów, zarządzanie i optymalizacja rezerwacji, obsługa baru, zarządzanie i odbiór klubów.
  • Zapewnia należyte utrzymanie i prezentację dedykowanych przestrzeni padel (szatnie, klub, plac zabaw, pro-shop).

Wymagane umiejętności :

  • Szkolenia Bac+3/Bac+5 z zakresu zarządzania administracją, zarządzania organizacjami sportowymi lub Imprezami Sportowymi.
  • Dynamizm, samodzielność, umiejętność zarządzania i konfigurowania projektów, dobre umiejętności interpersonalne i umiejętność dialogu ze wszystkimi interesariuszami.
  • Responsywność, umiejętność organizacji i adaptacji.
  • Umiejętności organizacyjne, praca zespołowa, proaktywność, radzenie sobie ze stresem i nieprzewidzianymi zdarzeniami.
  • Wiedza o padel obowiązkowy.
  • Cenione: doświadczenie w zarządzaniu, znajomość branży sportowej.
  • Umiejętność pisania i dobra znajomość ortografii.

Kiedy i kontakt

Data rozpoczęcia : Lato 2024
wynagrodzenie : Zgodnie z profilem
Miejsce pracy : W okolicach Montpellier
Horaires : Elastyczny

Aby aplikować, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres mycenterholding@gmail.com