My Center poszukuje menadżera centrum do jednego ze swoich klubów zlokalizowanych w okolicach Montpellier.
Prezentacja firmy:
Moje Centrum, SARL dostępny w "Klub Sportowy" do treningów rekreacyjnych, w „Akademii” zarządzania i szkolenia zawodników drużyny francuskiej (nr 1 we Francji w szkoleniu dzieci w wieku 10–12 lat) oraz w „Centrum Szkoleniowym” przeznaczonym dla zarejestrowanych nauczycieli tenisa na trening Padel” za uzyskanie DE (dyplomu państwowego).
Twoje zadania:
Menedżer centrum odpowiada za funkcje strategiczne i operacyjne klubu, zapewniając rozwój struktury.
Jesteś odpowiedzialny za zarządzanie, administrowanie i kontrolowanie wszystkich zadań klubu: administracja, personel, organizacja, finanse. Twoja rola wymaga pewnej wszechstronności.
Główne zadania (zadania administracyjne i sekretarskie):
- Rozwój komercyjny i promocja klubu wśród zróżnicowanej klienteli: osób prywatnych, firm, organów oficjalnych itp.
- Synergia funkcji administracyjnych, zarządczych, sportowych i rozwojowych.
- Udział w opracowywaniu, monitorowaniu i zarządzaniu budżetami (wycenami).
- Monitorowanie faktur, płatności i przypomnień.
- Tworzenie i aktualizacja baz danych (klienci/potencjalni klienci).
- Profesjonalne zarządzanie sklepem: zarządzanie zapasami, sprzedaż.
- Zarządzanie personelem (planowanie, rekrutacja).
- Zarządzanie finansami klubu w ścisłej współpracy z dyrektorem finansowym.
- Promocja dobrego wizerunku padel, tenis i klub.
- Kierowanie i zarządzanie różnymi interesariuszami w klubie (nauczyciele, studenci pracujący i studiujący, interesariusze zewnętrzni).
- Przestrzeganie polityki i regulaminu klubu.
- Zarządzanie relacjami z klientami i partnerami zewnętrznymi.
Organizacja imprez:
- Projektowanie i organizacja działań, wydarzeń i konkursów.
- Zarządzanie organizacją, przewidywanie i monitorowanie logistyki niezbędnej do sprawnego przebiegu wydarzeń, w razie potrzeby wnioski o pozwolenia administracyjne.
- Zarządzanie prywatyzacjami, zaproszeniami i rejestracjami, jeśli to konieczne.
Zarządzanie klubem obejmuje:
- Fizyczna i telefoniczna recepcja klientów, zarządzanie i optymalizacja rezerwacji, obsługa baru, zarządzanie i odbiór klubów.
- Zapewnia należyte utrzymanie i prezentację dedykowanych przestrzeni padel (szatnie, klub, plac zabaw, pro-shop).
Wymagane umiejętności :
- Szkolenia Bac+3/Bac+5 z zakresu zarządzania administracją, zarządzania organizacjami sportowymi lub Imprezami Sportowymi.
- Dynamizm, samodzielność, umiejętność zarządzania i konfigurowania projektów, dobre umiejętności interpersonalne i umiejętność dialogu ze wszystkimi interesariuszami.
- Responsywność, umiejętność organizacji i adaptacji.
- Umiejętności organizacyjne, praca zespołowa, proaktywność, radzenie sobie ze stresem i nieprzewidzianymi zdarzeniami.
- Wiedza o padel obowiązkowy.
- Cenione: doświadczenie w zarządzaniu, znajomość branży sportowej.
- Umiejętność pisania i dobra znajomość ortografii.
Kiedy i kontakt
Data rozpoczęcia : Lato 2024
wynagrodzenie : Zgodnie z profilem
Miejsce pracy : W okolicach Montpellier
Horaires : Elastyczny
Aby aplikować, prosimy o przesłanie CV i listu motywacyjnego na adres mycenterholding@gmail.com