Firma specjalizująca się w technologiach sportowych, Doświadczenie NGTV, rozpoczyna ekscytujący okres transformacji i innowacji. Obiecująco zapowiada się drugi kwartał tego roku, który przyniesie duże zmiany, które na nowo zdefiniują krajobraz firmy i wzmocnią jej pozycję w dziedzinie technologii sportowych. Oto przegląd najważniejszych projektów, które czekają na NGTV Experience!

Nowa strategia i nowa tożsamość marki

Zmiana nazwy marki jest jednym z najważniejszych aspektów tej ewolucji. W ramach strategii repozycjonowania na rynku, NGTV Experience przyjmie nową tożsamość, bardziej zgodną z wizją przyszłości i ambicjami.

Ce rebranding oznacza znacznie więcej niż tylko zmianę nazwy, to mocne oświadczenie woli, które podkreśla ewolucję NGTV Experience w kierunku nowej strategii, która będzie miała na celu wywarcie jeszcze większego wpływu na ekonomię sportu poprzez pomoc klubom i centrom sportowym w ich codziennym życiu.

Premiera NGTV GLASS 2.0

Oprócz zmiany nazwy, NGTV Experience przygotowało wprowadzenie na rynek nowego produktu, który już teraz budzi spore emocje wśród swoich klientów. Ten nowy dodatek obiecuje ulepszyć już wciągające wrażenia oferowane przez NGTV Glass, flagowy produkt firmy.

Oprócz tego, że jest znacznie łatwiejszy w instalacji, zawsze zgodnie z logiką samodzielnego instalowania serii NGTV przez klienta, szkło NGTV może być teraz używane po obu stronach pola. Ta zmiana znacznie poprawi wrażenia użytkownika, dodając nowe interfejsy dedykowane sportom rakietowym...

Przerobione i lepiej zaprojektowane interfejsy

Jak wspomniano powyżej, NGTV Experience pracowało nad nowymi interfejsami dedykowanymi sportom rakietowym: padel, tenis…, sporty, które teraz będą miały prawo do doznań szytych na miarę.

Gracze będą mieli dostęp do wszystkich funkcji systemu (uruchamianie, punktowanie, buzz, itp.) w znacznie bardziej intuicyjny sposób! Zauważymy również pojawienie się nowej funkcji o nazwie Panel społecznościowy. Oprócz funkcji „Buzz”, gracze będą teraz mogli wysyłać swoje skróty bezpośrednio z ekranu dotykowego do kierownika centrum, trenera, na zawody… za pomocą dedykowanych przycisków, które mogą być konfigurowane przez centrum lub klub z ich przestrzeni.Admin. Wystarczająco dużo, aby jeszcze bardziej wzmocnić doświadczenie użytkownika i ożywić tę społeczność sportowców!

Ale to nie wszystko, bo NGTV skorzystało z okazji i dodało zestaw lokalizacji, które będą dedykowane sponsoringowi, kluczowemu elementowi strategii firmy jutra. Wkrótce wrócimy do tego tematu z konkretnym artykułem!

Przyszłość bogata w perspektywy

Dlatego drugi kwartał wygląda obiecująco dla NGTV Experience ze zmianą nazwy, nowym produktem i nowymi interfejsami. Z drugiej strony na prezentację nowej strategii i nowej nazwy na razie przyjdzie nam jeszcze poczekać ogłoszenie będzie w połowie września!

W międzyczasie, jeśli nie chcesz przegapić żadnej nowości firmy, nie wahaj się przejść do strona internetowa oraz różne strony: Facebook, Instagram & LinkedIn.

Tagi