Uważaj, zaczęło się odliczanie. Marki zaczynają prezentować swoje nowe kolekcje 2020. Z tej okazji StarVie bawi się sieciami społecznościowymi i naszymi nerwami, proponując komunikaty ostrzegawcze. Wygląda na to, że hiszpańska marka poprawiła marketing, co może nas zaskoczyć w przypadku 2020.
Z nami, pasjonatami, bawi się hiszpańska marka StarVie, która nieustannie rozwija się na całym świecie padel. Marka dbająca o swoje produkty inwestuje w rozwój padel iw formacji zawodników wydaje się przybierać zwrot na 2020 rok.
Sami liderzy powiedzieli: nasze produkty muszą być bardziej atrakcyjne wizualnie. W każdym razie wideo z odliczaniem pozwala nam wyobrazić sobie, jakie będą nowe projekty Raptora, Metheory, Polarisu lub Aquili. Kto wie, może będziemy świadkami narodzin nowego asortymentu?
Do zobaczenia wkrótce
3,2,1…⏰ ¡¡Comienza la cuenta atrás!! Nowa kolekcja 2020 jest prawie zawsze 😱 ¡Przygotuj się!🤩 #Wyprodukowane w Hiszpanii | #HandMade pic.twitter.com/BFpT7VagJT
— StarVie Pádel (@starviepadel) Listopad 27, 2019
Julien Bondia jest nauczycielem padel na Teneryfie (Hiszpania). Publicysta i doradca, pomaga ci grać lepiej poprzez swoje samouczki i artykuły taktyczne/techniczne padel.