Pierre Lagrolet i Romain Germain, założyciele Joko Padel, platforma do utrzymania i konserwacji boisk sportowych padel, udzielą nam wywiadu, podczas którego powrócą do narodzin tego projektu.

Od tenisa do padel

„Jesteśmy dwoma byłymi kolegami, obaj pasjonatami sportów rakietowych.

Pracowaliśmy przez trzy lata w tej samej klatce w Paryżu i zawsze utrzymywaliśmy ten kontakt, nie tylko poprzez przyjaźń, ale także przez dzielenie się wartościami sportu.

Głaz : "Pochodzący z Bayonne i pasjonujący się sportami rakietowymi od najmłodszych lat, to właśnie w Paryżu stałam się pasjonatem Padel.

Po zintegrowaniu padel w moim codziennym życiu i dzieleniu wielu ról z Romainem, to razem myśleliśmy o potrzebie usługi takiej jak Joko Padel dla klubów".

Rzymski: „Pochodzę z Lazurowego Wybrzeża, w Zatoce Saint-Tropez. Dość wcześnie pracowałem w turystyce na Wybrzeżu, za granicą iw różnych firmach, w tym w Paryżu, gdzie spotkałem Pierre'a.

Tenisista od najmłodszych lat, potrafiłem z niego skorzystać padel wznowić rywalizację i poznać wielu innych pasjonatów.”

Joko padel Pierre'a Lagroleta i Romaina Germaina

Zbyt często stoki nie są utrzymywane

„Grając w różnych kompleksach w Paryżu i patrząc na stan stoków, od razu pomyśleliśmy o uruchomieniu usługi związanej z utrzymaniem i konserwacją stoków. padel.

Po przeprowadzeniu licznych wywiadów z menedżerami klubów z padel, odczuliśmy duże zainteresowanie ofertą dla klubów pod klucz. Zbyt często jest to robione źle lub przez personel klubu, który jednocześnie musi zarządzać recepcją.

Musiało to być więc łatwe dla klubów i korzystne dla zawodników. Aby to zrobić, nasza intuicyjna platforma umożliwia klubom natychmiastowe znalezienie specjalistów do ich utrzymania padel".

Usługa spełniająca wymagania klubów i zawodników

„Oferujemy wszystko, co związane z jakością tras narciarskich. padel kluby, tj.:

  • Kompleksowe mycie okien
  • dostawa piasku
  • Dystrybucja i rozbijanie piasku
  • Utrzymanie konstrukcji (diagnostyka szyta na miarę)
  • Oczyszczanie osadów (kłaczków z kulek lub innych) “

Zmienna częstotliwość

„Chodziło o to, aby dostosować się do potrzeb każdego klubu.

Ale dzięki naszym opiniom zauważyliśmy zainteresowanie regularną konserwacją stoków: raz w miesiącu, raz na kwartał ou dwa razy w roku (więcej dla obiektów sezonowych z polem padel). „

Odpowiedni sprzęt

„Nasze zespoły składają się z dwóch lub więcej profesjonalistów w zależności od wielkości kompleksów. Interweniują poza godzinami szczytu, aby nie zakłócać napiętego harmonogramu graczy.

Posiadamy również cały sprzęt niezbędny do realizacji zadań (maszyny, odkurzacze i wiele innych).

Jednym z naszych życzeń jest bycie z menadżerami klubów poprzez regularne pielęgnację ich kompleksów, ale nie tylko...

Możemy również interweniować punktualnie w zależności od zapotrzebowania, wydarzeń lub testów.

Do czyszczenia podłoża padelwszystko będzie zależało od stanu danego stoku, ale przede wszystkim od potrzeb klienta. “

Stwórz zaufanie i udowodnij zainteresowanie rozmową

" Reaktywność, profesjonalizm et zaufania są hasłami w Joko Padel.

Confiance. Wyraźnie chcemy wyjść poza zwykłe czyszczenie torów. Chcemy stworzyć prawdziwe zrozumienie i wzbudzić zaufanie z menedżerem.

Jesteśmy po to, abyś skupił się wyłącznie na swoim biznesie, my zajmiemy się resztą.

Reaktywność. Platforma pozwala klubom szybko znaleźć to, czego szukają. Będzie powstawać coraz więcej ośrodków i pozostaną tylko te najlepiej utrzymane.

Profesjonalizm. Nie chcemy istnieć, aby istnieć.

Wybieramy i szkolimy wszystkie osoby, które trafią do Waszych klubów. Nic nie jest pozostawione przypadkowi i dlatego zawsze jesteśmy polecani przez naszych klientów. “

Eleonora Coulibaly

Co za przyjemność być dziennikarzem w środku padel, atrakcyjny rozwijający się sport. Mam nadzieję, że spodobają Ci się oferowane treści. Do zobaczenia wkrótce być może na stoku!