Richard Giordano, dżentelmen padel de l'Ile de France chez Wilson powraca do mikrofonu Francka Binistiego w ramach partnerstwa marki z Casa Padel.

Wilson i Casa Padel uprawiać ten sport

Franck Binisti: Wilsona widzimy wszędzie, odkąd jesteśmy w Casa Padel, Czy możesz nam powiedzieć więcej ?

Ryszard Giordano: „To ważny moment dla marki. Cieszymy się, że możemy być w Casa Padel, w tym szalonym centrum. Nacisnęliśmy już guzik z Fernando Belasteguinem, aby pokazać, że marka miała wielkie ambicje w tym padel. Tam też ważne jest rozpoczęcie współpracy z Casa Padel. To jest coś bardzo uderzającego. Chodzi o to, aby ten sport się rozwijał i potrzebujemy takich ważnych ośrodków jak ten.”

Dom Padel Prezentacja Wilsona

Franck Binisti: Powiedziałeś, że centra takie jak to, czy to oznacza, że ​​masz też w zasięgu wzroku inne kluby?

Ryszard Giordano: — Dobrze znałeś drażnienie, jakie mogliśmy zrobić z Belą, z Alix Collombon. Zrobiliśmy też nasze drażnienie z Casa Padel. Wybierzemy inne kluby, we Francji lub na arenie międzynarodowej, ale szczególnie na arenie międzynarodowej wybierzemy kluby ultra premium, aby rozwijać markę!

Niesamowite szaleństwo wokół padel

Franck Binisti: Brak Wilsona w magazynie?

Ryszard Giordano: „To także część kaprysów biznesu. To rodzaj nagrody za nasz sukces. Licz na nas, że zorganizujemy się poważniej, aby sprostać wymaganiom. W nadchodzących miesiącach będziemy mogli przywrócić sytuację i zabłysnąć w różnych punktach sprzedaży.”

Franck Binisti: 2020 rokiem przemian?

Ryszard Giordano: „To bardzo zaskakujące. Mamy przemówienie, które czasem może wydawać się paradoksalne w odniesieniu do sytuacji gospodarczej. Jesteśmy na liczbach, które są bardzo pozytywne. To wyjaśnia braki. To, co obserwujemy dzisiaj, to szaleństwo we Francji, które widzimy tutaj w Casa Padel. Na poziomie międzynarodowym rośnie entuzjazm. Ten sport stanie się międzynarodowy, widać to w rozwoju w Stanach Zjednoczonych, Azji itp. Nasz międzynarodowy szef, Iñaki Cabrera, zachwyca się rozwojem działalności. Po raz kolejny wierzymy, że poza sprzedażą produktów, wiodąca marka, taka jak Wilson, musi starać się znaleźć rozwiązania, które sprawią, że sport będzie się rozwijał. Postaramy się być ramię w ramię: FFT, kluby, Wilson i różne marki, aby kontynuować pracę i zapewniać przyjemność wszystkim, którzy uprawiają ten sport. padel z radością."

Dom Wilsona padel panorama

 

Znajdź cały wywiad w poniższym filmie:

 

Xan jest fanem padel. Ale także rugby! A jego posty są równie mocne. Trener fizyczny kilku osób padelwyszukuje nietypowe posty lub zajmuje się aktualnymi tematami. Zawiera również wskazówki, jak rozwijać swoją sylwetkę padel. Najwyraźniej narzuca swój ofensywny styl jak na boisku padel !