Od dziesięciu lat Siux, hiszpańska marka grupy Pro Padel Grupa, urodzona w 2012 roku, jest świadkiem rozwoju sportu i towarzyszy amatorskim i zawodowym graczom na całym świecie.
Jej głównym celem jest projektowanie wysokiej jakości pali, wyrobów tekstylnych i akcesoriów z wykorzystaniem nowych technologii.
Aby uczcić tę dekadę, chcieliśmy wrócić do kilku kluczowych dat, które wyznaczyły sukces iberyjskiej firmy.
- 2012: Narodziny marki i produkcja pierwszego pala
- 2013: Rozpoczęcie produkcji legendarnego Siux Diablo, flagowa rakieta marki.
- 2017: Międzynarodowa obecność z eksportem w całej Europie, ale także na kontynentach amerykańskim i afrykańskim
- 2018: Antonio Carneros i Ruben de Diego, para chwili, podpisują się z Siux
- 2020: Sponsor World Padel Tour
- 2021: Patricia LLaguno (była światowa 1 i 10 w tym czasie w rankingach) World Padel Tour) dołącza do zespołu Siux. Ponadto marka zostaje oficjalnym sponsorem Hiszpańskiej Federacji Padel
- 2022: Siux sponsoruje najlepszych graczy w każdym kraju, ale punktem kulminacyjnym tego roku jest oczywiście skojarzenie marki z „Sanyo” Gutiérrez (miejsce 3 w rankingu World Padel Tour) oraz Franco Stupaczuk (numer 7).
Warto dodać, że hiszpańska firma została oficjalnym sponsorem Fédération Francophone de Padel Belgijska i Portugalska Federacja Padel.
Widzimy to już od kilku lat, Siux ma ugruntowaną pozycję na rynku i nie zamierza na tym poprzestać.
Przyszły naturopata i pasjonat padel, Seb jest dżentelmenem zdrowia/żywności Padel Magazine. Żongluje między olejkami pala, quinoa i olejkami eterycznymi. Od prawie dwóch lat z taką samą pasją zajmuje się nowiną o małej żółtej piłeczce.