Tecnifibre inwestuje na rynku padel, dynamicznie rozwijającej się dyscypliny, z chęcią zapewnienia graczom produktów wysokiej jakości w oparciu o techniczne i technologiczne „specjalistyczne” know-how, które już pozwoliło marce osiągnąć sukces w tenisie i squashu.

Marka, której celem jest uczestnictwo w rozwoju dyscypliny, rynku o wysokim potencjale, polegała na doświadczeniu i wiedzy specjalistycznej swojego hiszpańskiego menedżera produktu, Javier Llebot Lozano, aby zbudować swój pierwszy zakres padla.

Dla niego ważne było uproszczenie dyskursu wokół produktu: „Padel to rozproszony rynek marek, w którym wypowiedzi na temat produktu są zbyt złożone. Wydawało się konieczne, aby wrócić do podstaw gry i zainstalować marketing łatwy do zrozumienia dla wszystkich graczy Padel."

tecnifibre padel 1tecnifibre padel 2

Zakres składa się z „palas” 2:

„Wall Breaker” dla gracza, który chce zmaksymalizować wybuchowość i moc.

„Wall Master” dla gracza, który chce zmaksymalizować zwrotność, precyzję i komfort.

Uważa się, że wszystko wzmacnia każdy styl gry: kształt sita, twardość rdzenia, ciężar i równowaga.

Ofertę uzupełniają kulki 2 opracowane wspólnie z Bridgestone:

  • Padel Wieża: zaprojektowana, aby zoptymalizować prędkość i rotację.
  • Padel Zespół: zaprojektowany tak, aby był odporny na tarcie i wilgoć.

Tecnifibre, dzięki swojemu specjalistycznemu podejściu, przyspieszy pojawienie się padel w całej Europie.

Jérémy Scatena, francuski mistrz 2015, zostaje ambasadorem marki na kolejne lata 5

Franck Binisti

Franck Binisti odkrywa padla w Pyramid Club w 2009 w regionie paryskim. Od tego czasu Padel jest częścią jego życia. Często widuje się go podczas tournée po Francji i relacjonowania wielkich wydarzeń z francuskiego wiosła.