Stany Zjednoczone to kraj o wielkiej kulturze sportów rakietowych, z planetarnymi gwiazdami, które sprawiły, że zabłysnęli w tenisie. Myślimy w szczególności o John McEnroe, Jimmy Connors, Pete Sampras, Andre Agassi...
Zaczynając od tej stałej i od tego, że kluby, korty i gracze w padla rozwijają się w ogromnym tempie, Cartri miał za cel nr 1 umocnienie swojej pozycji w 2021 r. poprzez osiągnięcie swoich celów i kontynuację rozwijać się w USA.
Ogromny rynek amerykański, który ma zostać zdobyty przez Cartri
Cartri jest powiązany z USPA (Stany Zjednoczone Padel Association) jako oficjalny dostawca narodowej drużyny juniorów, drużyny gdzie indziej Mistrz świata w 2019 roku.
Marka stała się oficjalnym dostawcą męskich / żeńskich reprezentacji USA w kategoriach młodszych, absolutnych i seniorskich na następne dwa lata.
W tym celu firmie udało się nawiązać silne kontakty z prezesem USPA – Sergio Ortizem: od dawna pasjonatem padla i koneserem produktów marki, ponieważ jego dzieci są wyposażane przez Cartri.

Gol USA 2021 dla Cartri!
Antonio MartinsaCEO - Założyciel marki deklaruje w tym zakresie:
"Dziś jest dla nas bardzo ważny dzień, ponieważ urzeczywistniliśmy jeden z celów na rok 2021. Będzie to rok pełen wyzwań i celów dla naszej marki. Stany Zjednoczone to kraj, w którym Padel rozwija się bardzo szybko, obecność tam jest dla nas powodem do dumy... Obecność na arenie międzynarodowej zawsze była dla Cartri priorytetem i dziś nie tylko dotarliśmy do ponad 29 krajów, ale także są również bardzo aktywni w każdym z nich…"
Aby zwiększyć swoją obecność w USA i poprawić branding, firma Cartri założyła w 2021 r. Do Marcelo Pedrottiego, kampanie komunikacji mobilnej promujące swoje produkty i wyjaśniające podstawy tej dyscypliny entuzjastom padla!
Więcej informacji na temat Oficjalna strona Cartri

Sylvain Barnet, francuski szwajcarski scyzoryk i entuzjasta sportu. Geek z ostrym piórem, uwielbia, gdy plan wychodzi bez żadnych problemów. I zawsze gotowy do gry.